عصر بازار

ساختمان جدید شعبه بانک توسعه صادرات در کاشان افتتاح شد

عصر اعتبار- ساختمان جدید شعبه بانک توسعه صادرات ایران درهفتمین روزازدهه مبارک فجر،با حضور معاون وزیر اقتصاد،فرماندار کاشان، مدیرعامل این بانک، نماینده کاشان، رئیس اتاق بازرگانی و مدیران ارشداین شهرستان افتتاح شد.

ساختمان جدید شعبه بانک توسعه صادرات در کاشان افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر علی صالح آبادی در مراسم افتتاح ساختمان شعبه جدید بانک توسعه صادرات در کاشان که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: از ابتدای افتتاح باجه بانک توسعه صادرات در کاشان در سال 94 و در ادامه افتتاح شعبه در سال 96 تا کنون، این شعبه در بسیاری از شاخص های عملکردی روند مطلوب و رو به رشدی داشته است.

    وی با تشکر از حمایت اتاق بازرگانی کاشان از بانک توسعه صادرات، گفت: خوشبختانه امروز قاطبه تولیدکنندگان صادرات محور کاشان مشتری بانک هستند. صالح آبادی ارتقا رتبه شعبه کاشان از 20 به 9 از ابتدای فعالیت این شعبه را شاهدی بر عملکرد مطلوب و رو به رشد آن دانست و گفت: بر اساس ظرفیت های مطلوب این شهرستان، سقف اختیارات شعبه از 25 به 125 درصد رسیده و آمادگی داریم بدون محدودیت مطابق مقررات به مشتریان خود مطابق شاخص های اعتبارسنجی، خدمات و تسهیلات ارائه کنیم.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با اعلام اینکه درجه شعبه کاشان از ابتدای سال 99 بین شعب اگزیم بانک در سراسر کشور، از 2 به یک ارتقا یافته، یادآور شد شعبه کاشان رتبه سیزدهم را بین شعب اگزیم بانک در اعطای تسهیلات ریالی داشته و خوشبختانه هیچگونه معوقه بانکی ندارد و در زمینه گردش چک ها بین شعب بانک رتبه اول را کسب کرده و روزانه 150 و سالانه 20 هزار فقره چک در این شعبه گردش دارد.

    وی افزود: شعبه کاشان در حوزه اعطای اعتبار اسناد داخلی نیز بین شعب پیش رو و حائز رتبه اول است. صالح آبادی اظهار داشت: بانک توسعه صادرات ایران همواره خانه صادرکنندگان کشور بوده و با همه ظرفیت های خود آماده حمایت و کمک به جامعه صادراتی است.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به تحریم های بین المللی و کاهش چشمگیر درآمدهای نفتی، گفت: همواره بر این باوریم که درآمد حاصل از صادرات غیر نفتی نیاز ارزی کشور و نیز واردات را تامین می کند. یادآور می شود، در حاشیه این مراسم فرش منقش به نشان بانک توسعه صادرات رونمایی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی