عصر بازار

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت؛

برنامه های حمایتی بانک کشاورزی برای زنان

عصر اعتبار- دویست و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، روز یکشنبه به بررسی نحوه اقدام دولت در رابطه با لایحه بودجه ۱۴۰۰ که از سوی مجلس به دولت عودت داده شده، اختصاص یافت.

برنامه های حمایتی بانک کشاورزی برای زنان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک کشاورزی با هدف حمایت از زنان به ویژه فراهم آوردن امکانات لازم برای ایجاد اشتغال مولد زنان سرپرست خانوار اقدام به پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امدادامام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، همچنین اجرای طرح حضرت زینب کبری و طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی کرده است.

    این بانک با هدف فراهم آوردن امکانات لازم برای ایجاد اشتغال مولد زنان سرپرست خانوار از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، اقدام به پرداخت 1962 میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امدادامام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کرده است.

    همچنین بانک کشاورزی با همکاری صندوق توسعه کشاورزی سازمان ملل متحد (ایفاد) ، طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی را با هدف توانمند سازی،ارتقا و بهبود سطح معیشت زندگی روستاییان در دست اجرا دارد و از ابتدای اجرای این طرح تا پایان دی ماه 99 بیش از 2416 میلیارد ریال تسهیلات در این زمینه پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی