عصر بازار

آیین بهره‌برداری از ۱۱۰ باجه روستایی پست بانک برگزار می‌شود

عصر اعتبار- آیین بهره برداری از ۱۱۰ باجه بانکی روستایی پست بانک ایران با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال از محل بخش خصوصی و با مشارکت این بانک، چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه برگزار می شود.

آیین بهره‌برداری از ۱۱۰ باجه روستایی پست بانک برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آیین بهره برداری از 110 باجه بانکی روستایی پست بانک ایران با حضور ویدئو کنفرانسی دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و مسئولان استانی به منظور رعایت هر چه بیشتر دستور العملهای بهداشتی در مقابله با کرونا، با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد ریال از محل بخش خصوصی و با مشارکت این بانک، چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه سالجاری بطور همزمان در 27استان و مناطق تهران برگزار می شود.

    مناطق شرق و غرب استان تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان و سیستان و بلوچستان به نمایندگی از 27استان در روستاهای سربندان شهرستان دماوند، روستای چیچک لوی شهرستان اسلامشهر، روستای شورکنده شهرستان ارومیه، روستای دشت لو شهرستان فلاورجان و روستای کمب شهرستان چابهار با دستور دکتر بهزاد شیری اقدام به صورت مجازی افتتاح و بهره‌برداری از باجه های مذکور خواهند نمود.

    گفتنی است: دکتربهزاد شیری در پایان آیین بهره برداری رهنمودهای لازم درخصوص مشارکت کارکنان و کارگزاران باجه های بانکی در راستای خدمت رسانی، رونق اقتصادی مناطق روستایی و کم برخوردار و جذب منابع را ارائه خواهد نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی