عصر بازار

یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران:

گروه مالی ساتا و زیرمجموعه‌ها جوایز برتر را کسب کردند

عصر اعتبار- گروه مالی ساتا به همراه شرکت‌های کارگزاری آرمون بورس و امین توان آفرین‌ساز در یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران سال ۱۳۹۹ موفق به کسب جوایز برتر شدند.

گروه مالی ساتا و زیرمجموعه‌ها جوایز برتر را کسب کردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، صبح روز سه‌شنبه 28 بهمن ماه سال جاری یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به همت انجمن مدیریت مالی ایران و با حضور جمعی از مقامات و مدیران سازمان‌های کلیدی کشور برگزار شد؛ طی این مراسم گروه مالی ساتا تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت امین توان آفرین ساز تقدیرنامه یک ستاره و کارگزاری آرمون بورس به عنوان تنها کارگزاری بورسی که موفق به کسب جایزه شد، گواهینامه دریافت کرد.  
    در ابتدای این مراسم پیام وزیر اقتصاد و امور دارایی خوانده  شد و سپس مجید قاسمی، رئیس انجمن مدیریت مالی ایران در خصوص نقش مهم نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری به خصوص در دوران کرونا و پساکرونا پرداختند. در ادامه، عباس معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد به تشریح موضوع فراگیری مالی پرداخت و گفت: فراگیری مالی به نحوی که در همه نقاط جغرافیایی کشور، تمام افراد دسترسی مناسب و زودهنگام به خدمات مالی داشته باشند، مانع از فراگیری فقر می شود؛ زیرا امکان انباشت پس‌انداز ایجاد خواهد شد.
    معاون وزیر اقتصاد افزود: برای نیل به این هدف، گسترش فناوری‌های جدید، توسعه مدل‌های کسب و کار و بهبود سواد مالی در دستور کار سیاست‌گذاری این حوزه قرار دارد.
    در ادامه این مراسم و در نوبت اعطای جوایز، شرکت سرمایه‌گذاری مهرگان تامین پارس(گروه مالی ساتا) و 2 زیرمجموعه آن، جوایز و تقدیرنامه‌هایی که توسط هیئت داوران و کمیته ارزیابی انتخاب شده بودند را دریافت کردند.
    برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال 1389 جهت ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده شده است و کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان و به طور خاص حوزه مالی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو