عصر بازار

فعال بودن ۱۲۰ باجه روستایی پست بانک در استان تهران‌

عصر اعتبار- ‌طی آیینی با حضور بهمن خطیبی فرماندار قرچک، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه و شهرکی‌نیا مدیر پست بانک استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان، شعبه شهری پست بانک در این شهرستان افتتاح و رسماً آغاز بکار کرد.

فعال بودن ۱۲۰ باجه روستایی پست بانک در استان تهران‌
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مدیر پست بانک منطقه شرق استان تهران و دیگر مسئولان حضور داشتند.

    ‌علاوه بر این شعبه که کلیه خدمات بانکی را ارائه خواهد داد، قرار است علاوه بر سه باجه روستایی مستقر در شهرستان، چهار باجه دیگر در سطح روستاها مستقر شوند.

    بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: از این به بعد کلیه خدمات بانکی پست بانک در این شهرستان انجام خواهد شد و علاوه بر سه باجه روستایی موجود، چهار باجه روستایی دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

    وی ادامه داد: با توجه به استقلال شهرستان قرچک، موضوع استقرار کلیه ادارات و شعب بانکی در این منطقه در دستور کار قرار گرفت که امروز نیز شاهد افتتاح شعبه پست بانک هستیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: این شعبه شهری کلیه باجه‌های روستایی را پشتیبانی خواهد کرد؛ به این معنا که باعث می شود کل شهر قرچک و روستاها به شبکه بانکی متصل شوند.

    خطیبی تصریح کرد: رضایتمندی روستاییان همچون گذشته در اولویت پست قرار گیرد و قطعا برای تقویت و تثبیت این شعبه مردم و ادارات نیز همکاری لازم را خواهند داشت.

    فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: انتظار داریم این شعبه بانکی در زمینه اعطای تسهیلات اشتغالزایی همکاری لازم را داشته تا در تمامی برهه‌ها بخصوص ایام کرونا که صنوف و افراد بسیاری متضرر شدند بتوانیم وضعیت اقتصادی را تقویت کنیم.

    فعال بودن 120 باجه روستایی پست بانک در استان تهران‌

    شهرکی‌نیا هم صبح یکشنبه 3 اسفند ماه در حاشیه افتتاحیه شعبه شهری پست بانک در شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران گفت: 85 درصد از مردم روستاهای کشور تحت پوشش خدمات پست بانک هستند و ارائه 37 خدمت رایج بانکی در اقصی نقاط کشور به ویژه نقاط صفر مرزی افتخار پست بانک است.

    مدیر پست بانک استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان گفت: اکنون حدود شش هزار باجه روستایی در سراسر کشور و حدود 120 باجه روستایی در استان تهران فعالیت دارند.

    وی ادامه داد: پست بانک قادر است در سطح خرد و کلان سرمایه‌گذاری کرده و تمام خدمات مالی و پولی روستاها را ارائه دهد.

    مدیر پست بانک استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان افزود: نگاه پست بانک حمایت از مردم روستا و رسالتش ایجاد آسایش و رفاه برای همه بخصوص روستاییان عزیز است؛ از این رو افتتاح باجه‌های روستایی با قوت در حال اجراست.

    شهرکی نیا یادآور شد: آمادگی داریم برای ایجاد مهاجرت معکوس و ایجاد اشتغال در تمامی روستاها باجه پست بانک مستقر کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی