عصر بازار

هدایای بانک سرمایه به دانش‌آموزان مناطق محروم کشور

عصر اعتبار- همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و مقارن با پانزدهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه، هدایای بهداشتی ـ آموزشی بانک سرمایه به دانش‌آموزان برخی مدارس کشور در استان‌های ایلام و کردستان اهدا شد.

هدایای بانک سرمایه به دانش‌آموزان مناطق محروم کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این برنامه‌ها که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور دانش‌آموزان، مسئولان مدارس، اولیای دانش‌آموزان، مدیران ادارات کل آموزش‌وپرورش و برخی مقامات محلی برگزار شد، بیش از 1100 بسته اهدایی بانک سرمایه شامل نوشت‌افزار و اقلام بهداشتی (ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و...) توسط مدیران و سایر همکاران شعب بانک در هر استان، به دانش‌آموزان و کادر آموزشی چهار مدرسه در شهرستان‌های ایلام و سنندج تقدیم گردید.

    مدیران شعب شهرستان‌های فوق نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر به دانش‌آموزان، اجرای چنین برنامه‌هایی را در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بانک و باهدف افزایش شوق تحصیل در دانش‌آموزان میهن عنوان نمودند.

    این گزارش در پایان می‌افزاید، در این طرح که شامل هشت مدرسه در استان‌های ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کردستان و کرمان بود بیش از 3000 بسته اهدایی بانک سرمایه شامل نوشت‌افزار و اقلام بهداشتی (ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و...) به دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس تقدیم گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی