عصر بازار

سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون مشکل کاربران IOSرا رفع کرد

عصر اعتبار- سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون علاوه بر ارائه طیف وسیعی از خدمات بانکداری مدرن، امکان استفاده بدون محدودیت برای کاربران ios را فراهم کرده است.

سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون مشکل کاربران IOSرا رفع کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک با ایجاد زیرساخت بانکداری مجازی، طیف وسیعی از خدمات امن بانکداری مدرن را در کانال ها و بسترهای مختلفی از جمله اینترنت بانک، همراه بانک و سامانه بانکداری مجازی در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

    تازه ترین سرویس ارائه شده از سوی بانک توسعه تعاون در بستر خدمات غیرحضوری، سامانه بانکداری مجازی  است که در واقع شکل جدیدی از نسخ همراه بانک، امکانات و قابلیت های اینترنت بانک و مبتنی بر تکنولوژی PWA است و این امکان را برای کاربران و مشتریان بانک توسعه تعاون فراهم نموده که از طیف متنوعی از خدمات بانکی بدون حضور به شعبه و به صورت مجازی بهره مند شوند.

    گفتنی است ازجمله مهمترین مزایای این سامانه می توان به امکان جایگزنی مناسب  برای مشتریان دارای گوشی و تبلت های هوشمند دارای سیستم عامل IOS، Windows و سایر سیستم عامل های موجود در بازار اشاره کرد، که با توجه به مشکلات کاربران  IOS که به دلیل تحریم های اپل از بسیاری از خدمات بانکداری مدرن محروم یا دچار مشکلاتی بودند از این پس و با استفاده از سامانه بانکداری مجازی توسعه تعاون به طور دایمی می توانند از امکانات پیشرفته بانکداری مجازی در بستر این سامانه بهره مند شوند.

    همچنین با توجه به ویژگی ها و مزایای فنی سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون، بروز رسانی و ارتقای آن بدون نیاز به نصب مجدد بوده و در لحظه آخرین امکانات به اپلیکیشن مزبور اضافه و به صورت خودکار اعمال می‌شود.

    بر اساس این گزارش از جمله سایر امکانات این سامانه می توان به مدیریت سپرده ها، کارت‌ها، تسهیلات و پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی، پایا، ساتنا، دریافت رمز دوم پویا و دریافت انواع گزارشات مالی و بانکی اشاره کرد که امکانات و قابلیت های این سامانه، بانک توسعه تعاون را به عنوان بانکی پیشرو در قیاس با سایر بانکها در حوزه بانکداری مجازی قرار داده است.

    گفتنی است سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون به نشانی https://vb.ttbank.ir برای تمامی کاربران در دسترس است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی