عصر بازار

«عیدی» مستمری بگیران سازمان بهزیستی پرداخت شد

عصر اعتبار- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در شرایط پایان سال با تلاش‌هایی که صورت گرفت، عیدی تمام خانوارهای مستمری‌بگیر سازمان بهزیستی نیز بعد از تامین اعتبار پرداخت و بر روی کارت بانکی آنها شارژ شد.

«عیدی» مستمری بگیران سازمان بهزیستی پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، قبادی‌دانا در خصوص واریز مستمری مددجویان بیان کرد: مستمری مددجویان سازمان بهزیستی برای یک میلیون و 80 هزار خانوار پرداخت شد، جمعاً مبلغ 271 میلیارد تومان جهت پرداخت مستمری مددجویان سازمان بهزیستی در اسفندماه تخصیص داده شده بود که بر روی کارت بانکی افراد شارژ شد.

    وی ادامه داد: همچنین باتوجه به قولی که داده شده بود، جهت تهیه باطری سمعک ناشنوایان مستمری‌بگیر سازمان بهزیستی نیز برای مصرف یکسال باتری سمعک این افراد، جمعاً مبلغ 11 میلیارد و 400 میلیون تومان برای 47 هزار و 600 نفر از این افراد با سرانه هر نفر 240 هزار تومان اختصاص شده بود که بتواند هزینه باتری سمعک ناشنوایان مستمری بگیر را در سراسر کشور پوشش دهد که آن نیز بر روی کارت بانکی شارژ شد.

    قبادی‌دانا در ادامه با اشاره به ماده 13 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت گفت: باتوجه به ماده 13 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، سازمان بهزیستی حق بیمه سهم کارفرما را برای مددجویانی که توسط کارفرمایان به کارگیری شدند سالانه پرداخت می‌کند که در سال 99 نیز این مبلغ 107 میلیارد تومان است که برای اشتغال 22 هزار و 600 نفر از مددجویان سازمان بهزیستی که به صورت خویش‌فرما و یا توسط کارفرمایان به کارگیری شدند، این حق بیمه سهم کارفرما برای این افراد پرداخت شد.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه نیز گفت: در شرایط پایان سال با تلاش‌هایی که صورت گرفت، عیدی تمام خانوارهای مستمری‌بگیر سازمان بهزیستی نیز بعد از تامین اعتبار پرداخت و بر روی کارت بانکی آنها شارژ شد. برای یک میلیون و 80 هزار خانوار مبلغ 88 میلیارد تومان به عنوان عیدی (البته این مبلغ ناچیز و محدود است)، بین 73 هزار تومان تا 138 هزار تومان بر اساس بعد خانوار پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی