عصر بازار

روند کاهش قیمت طلا ادامه دارد؟

عصر اعتبار- قیمت طلا نسبت به آخرین معاملات دو روز گذشته با ۴۱ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۵۹ هزار تومان رسید. نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید: به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی انس طلا فردا تغییر نمی‌کند. پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا و سکه تا دوشنبه بدون تغییر باقی بماند.

روند کاهش قیمت طلا ادامه دارد؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تجارت‌نیوز، در اولین هفته کاری فروردین قیمت‌های دلار در صرافی‌ ملی، بازار متشکل ارزی و سامانه سنا اندکی کاهش داشت و با قیمت 24 هزار و 800 تومان معامله شده است.

    نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران گفت: هر چند انس جهانی طلا نسبت به دو روز گذشته 51 دلار افزایش و به قیمت یک هزار و 731 دلار رسید اما افزایش انس جهانی مانع کاهش قیمت طلا در بازارهای داخلی ایران نشد.

    محمد کشتی‌آرای معتقد است که فردا با توجه به بسته بودن بازارهای جهانی قیمت طلا و سکه روند ثابتی دارد.

    قیمت سکه چقدر ارزان شد؟
    قیمت سکه نسبت به دو روز گذشته چقدر نوسان داشت؟ کشتی‌آرای در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای 18 عیار با 41 هزار تومان کاهش نسبت به دو روز گذشته به قیمت یک میلیون و 59 هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با 400 هزار تومان کاهش با قیمت 10 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد.

    نیم سکه با 150 هزار تومان کاهش با قیمت شش میلیون و 600 هزار تومان فروخته شد. ربع سکه و سکه گرمی هر یک با 50 هزار تومان کاهش با قیمت چهار میلیون و 300 هزار تومان و دو میلیون و 350 هزار تومان معامله شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی