عصر بازار

آغاز جلسه علنی مجلس

بررسی وضعیت استخراج رمزارزها در دستورکار پارلمان

عصر اعتبار- نمایندگان مجلس در جلسه امروز خود گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بررسی وضعیت استخراج رمزارزها در دستورکار پارلمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور 197 نماینده آغاز شد.

    طرح جهش تولید و تامین مسکن، طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (14) قانون صدور چک و لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس قرار دارد.

    نمایندگان مجلس در ادامه لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

    گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده(1) قانون مدنی از سوی رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور از دیگر دستور کارهای حلسه امروز مجلس است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی