عصر بازار

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

پرداخت مطالبات سامانه نسخه الکترونیک در اولویت قرار دارد

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پرداخت مطالبات ثبت شده در سامانه نسخه الکترونیک به منظور تشویق و دعوت بیمارستان‌های دانشگاهی جهت اتصال به سامانه نسخه الکترونیک، در اولویت قرار دارد.

پرداخت مطالبات سامانه نسخه الکترونیک در اولویت قرار دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،  مصطفی سالاری در جلسه هفتگی پروژه نسخه الکترونیک که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات و ارتباط به صورت ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان ها برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرای نسخه الکترونیک از موانع جدی عبور کرده‌ایم؛  برای تکمیل این برنامه، بسیار جدی هستیم و با تمام توان نیز تکمیل نسخه الکترونیک را ادامه خواهیم داد.

    وی با بیان اینکه مدیران واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی سراسر کشور نیز نقش مهمی در پیشبرد این برنامه ملی دارند، گفت: این برنامه به عنوان اولویت اول سازمان باید مورد توجه تمامی همکاران باشد و پاسخگویی و اطلاع رسانی مناسب به جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

    سالاری گفت: به منظور تشویق و دعوت بیمارستان های دانشگاهی برای متصل شدن به سامانه نسخه الکترونیک، پرداخت مطالباتی که در سامانه نسخه الکترونیک ثبت شود، در اولویت قرار دارد، اما برای پرداخت مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی و غیردانشگاهی که به سازمان تامین اجتماعی متصل نشوند، اولویت قائل نیستیم.

    وی ادامه داد: تمامی مراکز دانشگاهی که از طریق API  به سازمان تامین اجتماعی متصل شوند با لحاظ تراکنشی که دارند، ظرف 45 روز پرداختی را به مدت حداکثر 6 ماه یعنی از ابتدای آبان سال گذشته تا پایان فروردین تسویه خواهیم کرد.

    سالاری با اشاره به اینکه این کار از بزرگترین پروژه های آی تی کشور است و موفقیت در این پروژه بزرگ، اهمیت زیادی در سطح ملی دارد، افزود: نسخه الکترونیک موجب تسهیل کارها و افزایش سرعت خدمت رسانی مراکز درمانی به مردم می‌شود.

    در این جلسه تعدادی از مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

    سامانه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در دسترس همه مراکز درمانی طرف قرارداد است و پزشکان اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نسخه الکترونیک سازمان به نشانی ep.tamin.ir و دریافت نام کاربری، نسبت به نسخه نویسی الکترونیک اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی