عصر بازار

اعطای وام قرض‌الحسنه به نیازمندان

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان تهران از پرداخت بیش از ۲۵۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت از طریق صندوق امداد ولایت استان در سال ۱۳۹۹خبر داد.

اعطای وام قرض‌الحسنه به نیازمندان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از تسهیلات پرداخت شده از طریق صندوق قرضالحسنه امداد ولایت استان در سال گذشته،گفت : 30 هزار و 737 فقره تسهیلات قرض الحسنه در سال 1399 به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.


    وی میزان تسهیلات قرض الحسنۀ پرداختی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران و سایر اقشار نیازمند را، بیش از  257میلیارد و 143 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تسهیلات اعطایی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، امور تحصیلی، بدهی و تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن بوده است.


    پرپنچی با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از ظرفیت حداکثری خیّران در اعطای تسهیلات به نیازمندان،گفت: خیّران حقوقی و حقیقی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، این نهاد را در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت یاری کنند.

     پرپنچی با اشاره به اینکه یکی از خدمات غیرحضوری کمیته امداد افتتاح شعبه دیجیتال صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است، بیان کرد: مشتریان و سپرده گذاران می توانند با مراجعه به آدرس www.sqev.ir صفحه خدمات الکترونیک،صفحه شعبه دیجیتال و انتخاب گزینه افتتاح حساب غیر حضوری، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب صندوق و یا ادارات کمیته امداد، نسبت به افتتاح حساب پس انداز اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی