عصر بازار

افزایش قیمت سکه در اولین روز کاری هفته

عصر اعتبار- نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در معاملات امروز شاهد رشد نسبی بهای سکه تمام بهار آزادی هستیم؛ روندی که به دلیل افزایش نرخ ارز به ویژه دلار رقم خورده است.

افزایش قیمت سکه در اولین روز کاری هفته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به افت 17 دلاری هر اونس طلا و رسیدن به رقم 1885 دلار در بازار جهانی افزود: در بازار امروز (دوشنبه هفدهم خردادماه 1400) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش 100 هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ هفته قبل به قیمت 10 میلیون و 910 هزار تومانی رسیده است.

    همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم 10 میلیون و 750 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

    هر نیم سکه بهار آزادی نیز در اولین روز کاری هفته به رقم 5 میلیون و 950 هزار تومان رسیده است. همچنین هر ربع سکه بهار آزادی 3 میلیون و 900 هزار تومان ارزشگذاری شده است. وی افزود: بهای هر سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز در بازار امروز بدون تغییر نرخ به رقم 2 میلیون و 350 هزار تومان رسید.

    به گفته کشتی آرای هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز با رشد قیمت به رقم 4 میلیون و 720 هزار تومان رسیده است و یک گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 88 هزار و 900 تومان قیمت گذاری شده است که نشان از رشد 8900 تومانی دارد.

    نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پایان افزود: حباب سکه امامی در بازار امروز، 120 هزار تومان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی