عصر بازار

پیام روح اله خدارحمی به مناسبت سالروز تأسیس بانک کشاورزی

عصر اعتبار- روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در پیامی سالروز تأسیس این بانک را تبریک گفت.

پیام روح اله خدارحمی به مناسبت سالروز تأسیس بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در این پیام آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    21 خردادماه سالروز تأسیس بانک کشاورزی را به همه کشاورزان شریف کشورمان، مشتریان عزیز و همکاران گرانقدرم در بانک کشاورزی تبریک عرض می­ کنم.

    با ایجاد بانک کشاورزی و فعالیت آن در طول زمان،فرصت­ های بی نظیری برای رشد و توسعه بخش کشاورزی ایجاد شده و به هر جای کشور عزیزمان که می نگریم، آثار درخشان فعالیت این بانک در قالب طرح های تولیدی و باغات و مزارع سرسبز، مزارع پرورش دام و طیور و آبزیان، مکانیزاسیون کشاورزی،کارخانجات فرآوری لبنیات و رب و کنسانتره میوه و صنایع تبدیلی، سردخانه ­ها و صدها طرح و فعالیت سازنده و اشتغال زا قابل مشاهده است. در سال ­های اخیر، ایجاد گلخانه های مدرن، سردخانه­ های کنترل اتمسفر و پایانه های صادراتی و مجتمع ­های پرورش ماهی در عرصه­ های دریایی هم به فهرست بلند طرح ­های ایجادی از محل تسهیلات بانک اضافه شده و بانک در سراسر کشور به محور اجرای طرح های جدید و مدرن سازی کشاورزی تبدیل شده است.

    در صنعت بانکداری کشور هم، بانک کشاورزی بلند آوازه است و امروزه با بهره مندی از شبکه گسترده شعب در سراسر کشور و زیرساخت فناوری و محصولات و خدمات روز آمد بانکی، جایگاه بسیار خوبی در ارائه خدمات بانکی به جامعه سرافراز ایران، دارد.

    به لطف خدای بزرگ،در سال­ های اخیر با وجود شرایط جنگ اقتصادی، و تحریم­ های ظالمانه و همچنین همه گیری کرونا و شرایط سخت ناشی از آن، کارکنان شریف بانک با پایداری و استقامت و دانش و تجربه بسیار خوب خود، از لحاظ عملکرد و ارایه خدمات در سطح ملی و بین المللی، بسیار موفق عمل کرده­ اند و  یاری رسان مردم کشورمان برای عبور از این شرایط سخت، بوده ­اند.

    خدای بزرگ را به خاطر توفیق خدمت در این بانک خوشنام و موثر و با سابقه شکر می­ کنیم و دست در دست هم مسیر ارائه خدمات ارزشمند را به همه هموطنان خود دنبال می ­کنیم. اعتماد مشتریان عزیز بانک، حمایت مسئولان کشور، تجارب ارزشمند و نام نیک پیشکسوتان و همدلی و همکاری همه همکاران بانک سرمایه بزرگ ما برای طی مسیر و غلبه بر مشکلات و دستیابی به موفقیت ­های بزرگتر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی