عصر بازار

رئیس کل بیمه مرکزی؛

پایداری شغلی شبکه فروش بارفتار مسئولانه نمایندگان بیمه رقم میخورد

عصر اعتبار- رئیس کل بیمه مرکزی گفت:رابطه اصلی شبکه فروش با شرکت های بیمه است اما نهادناظر همواره برای رفع مشکلات و شنیدن دیدگاه های بازیگران خط مقدم صنعت بیمه آمادگی دارد.

پایداری شغلی شبکه فروش بارفتار مسئولانه نمایندگان بیمه رقم میخورد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در جمع اعضای شورای هماهنگی تشکل های صنفی با اعلام این مطلب افزود: رابطه اصلی شبکه فروش با شرکت های بیمه است اما نهادناظر همواره برای رفع مشکلات و شنیدن دیدگاه های بازیگران خط مقدم صنعت بیمه آمادگی دارد.

    رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان شبکه فروش صنعت بیمه تصریح کرد: اولویت نهادناظر صنعت بیمه در تدوین آیین نامه ها و همچنین بازنگری قوانین بیمه ای، ایفای حقوق و منافع شبکه فروش است.

    وی از اراده بیمه مرکزی برای برطرف کردن مشکلات شبکه فروش سخن گفت و اظهار داشت: تجهیز نمایندگی ها و سایر ارکان شبکه فروش به ابزار الکترونیکی و دیجیتالی یک ضرورت است که نهادناظر و شرکت های بیمه از آن حمایت می کنند.

    رئیس شورای عالی بیمه از رصد دقیق استارت آپ های بیمه ای خبر داد و تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات در شبکه فروش سنتی و استارت آپ ها هیچگونه تفاوتی ندارد و هر خلافی که با حقوق بیمه گران و بیمه گذاران منافات داشته باشد از نظر بیمه مرکزی قابل پیگیری و برخورد است.

    سلیمانی از نمایندگان شبکه فروش خواست تا با حساسیت بیشتری در مسیر اعتمادسازی قدم بردارند و مسئولانه از مرحله صدور تا پرداخت خسارت در کنار آنان باشند.

    وی در همین راستا خاطرنشان کرد: وقتی نماینده شبکه فروش در نقش مشاور امین بیمه گذاران ظاهر شود نوعی پایداری شغلی نیز ایجاد خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی