عصر بازار

برقراری پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری در مرکز "ابن سینا"؛ بزودی

عصر اعتبار- مدیر مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا از برقراری پوشش بیمه سلامت ایرانیان برای درمان ناباروری بزودی و برای نخستین بار در کشور، در مرکز درمان ناباروری ابن سینا خبر داد.

برقراری پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری در مرکز "ابن سینا"؛ بزودی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از  ایسنا، دکتر علی صادقی‌تبار، در این خصوص، گفت: بر اساس سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و با هدف حمایت از زوج‌های نابارور، اسفند 1399 مصوبه‌ای در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان  رسید و در لایحه بودجه سال 1400 نیز بودجه‌ ارزشمندی به این امر اختصاص یافت تا سازمان‌های بیمه‌گر بتوانند سازوکار لازم برای حمایت از زوج‌های نابارور در زمینه هزینه‌های درمان را برقرار کنند. این بودجه در اختیار سازمان بیمه سلامت ایرانیان (خدمات درمانی سابق) به نمایندگی از دیگر سازمان‌های بیمه‌گر پایه قرار گرفت.

    وی افزود: خوشبختانه، مرکز فوق‌تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا به‌ عنوان یکی از مراکز ممتاز ارجاعی کشور در این قانون و یکی از اصلی‌ترین مراکز ارائه کننده خدمات درمان ناباروری با حمایت بیمه‌ای به شمار می‌رود و در این طرح، نه تنها زوج‌های تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایرانیان، بلکه زوج‌های تحت پوشش دیگر سازمان‌های بیمه پایه، همچون تامین اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز می‌توانند این بسته حمایتی را دریافت نمایند.

    صادقی‌تبار یادآور شد: اقداماتی از این دست می‌تواند گره‌گشای مشکلات زوج‌های نابارور کشورمان باشد که به دلیل مشکلات مالی قادر به شروع و ادامه درمان نیستند. خرسندیم که مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا توانسته در زمینه برقراری این بسته حمایتی پیشگام باشد و همان‌گونه که در سال گذشته توانستیم با حمایت سازمان بیمه نیروهای مسلح، پوشش کامل خدمات درمان ناباروری را برای زوج‌های عزیز تحت پوشش این سازمان برقرار کنیم، امسال نیز توانستیم نخستین مرکزی باشیم که فرصت برخورداری از بسته حمایتی سازمان بیمه سلامت ایرانیان را در اختیار زوج‌های گرامی قرار دهیم.

    بنابر اعلام روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا وابسته به جهاددانشگاهی، زوج‌هایی که مایل به دریافت خدمات درمان ناباروری با استفاده از این بسته حمایتی‌ می باشند، می‌توانند با شماره تلفن 021-23519 داخلی313 و 314 تماس گرفته و در نوبت استفاده از خدمات فوق الذکر قرار گیرند.

    نشانی وب سایت مرکز درمان ناباروری ابن سینا : avicennaclinic.ir

    نشانی مرکز : تهران – خیابان شریعتی –بالاتر از دوراهی قلهک-ابتدای خیابان یخچال مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی