عصر بازار

سوم بهمن ماه ۱۴۰۰؛

سکه ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد

عصر اعتبار- قیمت سکه امروز (یکشنبه، سوم بهمن‌ماه) در بازار تهران با ۱۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.

سکه ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، در ساعت 14 و 10 دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 170 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، 12 میلیون و 320 هزار تومان بود و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 12 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد.

    همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 750 هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و 800 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان قیمت خورد.

    علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای 18 عیار به یک میلیون و 229 هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و 325 هزار تومان شد.

    قیمت اُنس جهانی طلا بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته یک‌هزار و 836 دلار و 16 سنت معامله شد.

     مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. نرخ دلار در صرافی‌های بانکی از چند هفته گذشته پس از  مدت‌ها تثبیت قیمت در کانال 27 هزار تومان، به کانال 26 هزار تومان بازگشت و از 27 دی ماه وارد کانال 25 هزار تومان شد. این کاهش قیمت‌ها موجب افت قیمت سکه و طلا در روزهای گذشته شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی