عصر بازار

تحول خدمات بانکی با مدیریت مالی «بله»

عصر اعتبار- مدیرت مالی شخصی و دریافت تراکنش‌ها دو خدمت جذاب پیام‌رسان «بله» است که بانک ملی ایران در راستای توسعه حرکت همه‌جانبه خود به سمت تحول دیجیتال و چابکی در ارائه خدمات به مشتریان ارائه کرده است.

تحول خدمات بانکی با مدیریت مالی «بله»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، با توجه به ضرورت حرکت از بانکداری سنتی و قرار گرفتن در مسیر بانکداری حرفه ای، توسعه خدمات بانکداری نوین از جمله ضرورت های تحقق اهداف کلان بانک ملی ایران است.

    در همین راستا تیم مدیریتی این بانک توانسته با تکیه بر استراتژی حرکت به سوی بانکداری حرفه‌ای و همچنین بهره ‌مندی از دانش بانکی روز، خدمات تازه ای را در قالب اپلیکیشن های خود به مشتریان ارایه کند و در همین راستا به تازگی امکان جذاب مدیریت مالی شخصی، در بستر «بله»، پیام‌رسان رسمی بانک فراهم شده است.

    مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند با استفاده از پیام رسان بانکی بله، تمامی پیام‌های مرتبط با تراکنش‌های واریز و برداشت از حساب خود را دریافت کنند.
    علاوه بر دریافت آسان تراکنش‌ها، با قابلیت «مدیریت مالی شخصی» نیز این امکان برای مشتریان فراهم تا با دسته‌بندی پیام‌های تراکنشی بانکی، حسابدار شخصی خود باشند.

    مشتریان می‌توانند با مراجعه به قسمت «مدیریت مالی» در صفحهٔ «بانک من» در اپلیکیشن بله، علاوه‌بر مشاهدهٔ سابقهٔ تمام تراکنش‌ها، با استفاده از برچسب (تگ) زدن، درآمدها و هزینه‌هایشان را هم دسته‌بندی و مدیریت کنند.

    دسته‌بندی دخل‌وخرج، جلوگیری از افزایش هزینه پیامکی تحمیل شده به مشتریان، سرعت و راحتی بیشتر در دریافت پیام‌های تراکنشی و قابلیت استفاده در همه‌ ابزارها و پلتفرم‌ها از جمله مزیت‌های مدیریت مالی شخصی در بله است.

    پیام‌رسان بانکی بله در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در ارتباطات و نیز تراکنش‌های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی