عصر بازار

اسامی برگزیدگان پانزدهمین دوره قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران

عصر اعتبار- اسامی برگزیدگان پانزدهمین دوره قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه اسفند ماه ۱۴۰۰، اعلام شد.

اسامی برگزیدگان پانزدهمین دوره قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، "مفتوح بودن حساب مرتبط با طرح امید رفاه در تاریخ پرداخت تسهیلات و عدم انسداد آن تا سررسید تسهیلات مرتبط با طرح"، "تکمیل حق عضویت های ماهیانه معوق طرح در حساب مربوطه قبل از اعطای تسهیلات" و "انسداد حق عضویت های دریافت شده در بازه زمانی 13 ماهه ابتدایی عضویت در طرح، تا پایان تسویه تسهیلات"، به عنوان شرایط و الزامات اعطای تسهیلات طرح "امید رفاه" در نظر گرفته شده است.

    براساس این گزارش، در صورت عدم تکمیل حق عضویت‌های ماهیانه سایر اعضای طرح، اسامی اعضای دارای کسری حق عضویت از فهرست شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی‌های آتی حذف خواهد شد.

    لازم به ذکر است، تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری‌بگیران معزز سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و کارکنان بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض‌الحسنه به میزان سی میلیون ریال تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه 4 درصد پرداخت می‌شود. همچنین کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های متعامل با بانک رفاه کارگران، می‌توانند از تسهیلات طرح امید رفاه برای تامین کالا و خدمات مورد نیاز خانوار خود در قالب عقد مرابحه به میزان سی میلیون ریال تا یک میلیارد ریال با نرخ سود سالانه 6 درصد بهره‌مند شوند.

      اسامی برگزیدگان پانزدهمین دوره قرعه‌کشی طرح تسهیلاتی "امید رفاه" بانک رفاه کارگران

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی