عصر بازار

خبر خوش مدیرعامل بانک دی برای سهامداران؛

نماد بانک دی به زودی بازگشایی می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک دی گفت: جلسات متعدد و خوبی برگزار شده و به زودی مجمع تایید صورت های مالی سال ۱۳۹۹ برگزار می شود و نماد بانک دی بازخواهد شد.

نماد بانک دی به زودی بازگشایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی در خصوص آخرین وضعیت نماد این بانک در بازار سرمایه اظهار داشت: نماد بانک دی تقریبا از مهرماه سال گذشته بسته است. این بسته بودن نماد، برای سهامداران باعث دردسر شده و خیلی از سهامداران نگران هستند و دغدغه دارند که در این شرایط، نمی توانند اقدام به خرید و فروش سهام کنند.

    وی افزود: بنده می خواهم به سهامداران عزیز این نوید را بدهم که با حمایت بانک مرکزی و مخصوصا رئیس کل بانک مرکزی و معاون نظارتی بانک مرکزی و سایر عزیزانی که در حوزه نظارت بانک مرکزی و سازمان بورس و فرابورس هستند، مشکل بسته بودن نماد بانک دی حل خواهد شد.

    قیطاسی در ادامه گفت: در این مدت کوتاهی که ما درخدمت دوستان در بانک دی هستیم، جلسات متعدد و خوبی برگزار شده و نهایتا خبر خوش این است که به زودی مجمع تایید صورت های مالی سال 1399 برگزار می شود و به محض اینکه مجمع برگزار شد، نماد بانک دی نیز بازخواهد شد. انشالله که نماد باز شود و مشکل امروز سهامداران بانک دی، برطرف شود. وی در پایان تاکید کرد: بانک دی هم از لحاظ دارایی، وضعیت خوبی دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی