عصر بازار

نسخه‌الکترونیک تأمین‌اجتماعی در ایستگاه آخر

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در زمینه نسخه‌الکترونیک با وجود پیشرفت قابل ملاحظه؛ هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و روند ارتقاء و تکمیل این طرح باید به سرعت تکمیل شده و در آینده نزدیک تمامی نسخ در بستر سامانه الکترونیک تجویز و پیچیده شوند.

نسخه‌الکترونیک تأمین‌اجتماعی در ایستگاه آخر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، میرهاشم موسوی در جلسه بررسی وضعیت نسخه‌الکترونیک که با حضور مدیران حوزه فناوری‌اطلاعات و حوزه درمان و همچنین وبینار با مدیران درمان تأمین‌اجتماعی سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: برای پیشبرد طرح نسخه‌الکترونیک مدیران و همکاران بخش‌های مختلف سازمان تأمین‌اجتماعی متقبل زحمات فراوانی شده‌اند که از همه این افراد تشکر می‌کنیم اما با وجود تلاش‌های فراوان صوت گرفته و پیشرفت قابل ملاحظه کار، هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید به سرعت روند ارتقاء و تکمیل این طرح طی شود و در آینده نزدیک تمامی نسخ در بستر سامانه الکترونیک تجویز و پیچیده شوند.


    موسوی افزود: توجه به نظرات و دیدگاه‌های مدیران استانی برای رفع مشکلات و ارتقاء سامانه نسخه الکترونیک بسیار ضروری است و مدیران و کارشناسان حوزه فناوری‌اطلاعات باید با مدیران و کارشناسان استانها ارتباط مداوم داشته باشند و در صورت نیاز؛ با حضور در استانها و یا دعوت از مدیران استانی به ارزیابی دقیق وضعیت سامانه نسخه‌الکترونیک بپردازند و ایرادات احتمالی را برطرف کنند.


    مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: نظارت و بازرسی منظم از داروخانه‌های طرف قرارداد برای اطمینان از کارکرد مناسب سامانه نسخه‌الکترونیک و توجه ویژه به پایداری و سرعت قابل قبول سامانه نیز باید مورد توجه باشد و اختلال در سامانه نسخه‌الکترونیک به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.


    موسوی تسهیل در استفاده از سامانه نسخه‌الکترونیک را از دیگر راهبردهای سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: استفاده پزشکان و داروخانه‌ها از سامانه نسخه‌الکترونیک تأمین‌اجتماعی باید با حداکثر سهولت ممکن باشد و در این زمینه می‌توانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده کنیم. حوزه فناوری‌اطلاعات و حوزه درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه ارتقاء سامانه نسخه‌الکترونیک مسئولیت مشترک دارند و باید با هماهنگی بین بخشی و تقسیم وظایف در اسرع وقت برنامه زمان‌بندی توام با اولویت‌بندی وظایف را برای نسخه‌الکترونیک تنظیم کنند تا بتوانیم برنامه‌های آتی در حوزه نسخه‌الکترونیک و رسیدن به نقطه مطلوب را به روشنی طراحی کنیم.


    به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، عبدالله حسینیان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات و مدیر پروژه نسخه الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گزارشی از روند پیشرفت نسخه الکترونیک و برنامه‌های در دست اجرای سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد این طرح ارائه کرد.

    معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی و مدیران حوزه معاونت درمان و همچنین مدیران درمان تأمین اجتماعی چند استان نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود برای تکمیل طرح نسخه الکترونیک پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی