عصر بازار

تشکیل صف فروش در بازار طلا، سکه و ارز

کشتی‌آرای: سکه یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تومان ارزان شد

عصر اعتبار- طبق اعلام کشتی‌آرای، قیمت سکه طرح جدید نسبت به روز شنبه، یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تومان و قیمت دلار نیز ۱۱۰۰ تومان کاهش یافته است؛ ادامه سیر نزولی قیمت‌ها در بازار موجب تشکیل صف فروش شده است.

کشتی‌آرای: سکه یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تومان ارزان شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: برخلاف روال قیمتی در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی همراستا با کاهش قیمت ارز، در مسیر نزولی قرار دارند.

    وی گفت: قیمت سکه طرح قدیم امروز با 800 هزار تومان کاهش نسبت به روز شنبه، 13 میلیون و 700 هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید با یک میلیون و 200 هزار تومان کاهش 14 میلیون و 100 هزار تومان، نیم سکه با 350 هزار تومان کاهش 8 میلیون و 50 هزار تومان، ربع سکه با 350 هزار تومان کاهش 5 میلیون و 50 هزار تومان و سکه یک گرمی با 150 هزار تومان کاهش 2 میلیون و 950 هزار تومان شده است.

    ضمن اینکه هر گرم طلای 18 عیار نیز با کاهش 60 هزار تومانی نسبت به روز شنبه معادل یک میلیون و 360 هزار تومان قیمت خورده است.

    کشتی آرای بابیان اینکه کاهش حباب سکه بیانگر عرضه بیشتر از تقاضاست، گفت: حباب سکه از یک میلیون و 400 هزار تومان روز شنبه به 770 هزار تومان در روز جاری کاهش یافته است.  قیمت دلار نیز هزار و 100 تومان کاهش یافته است و همین امر باعث ادامه کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه شده است.

    وی با تأکید براینکه تقاضا بشدت در بازار کاهش یافته است، تصریح کرد: نکته قابل توجه در بازار طلا و سکه این است که هم اکنون فروشنده بیشتر از خریدار است و صفی از فروشندگان برای فروش طلا و سکه و ارز تشکیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی