عصر بازار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد:

بررسی ابعاد سرقت از بانک ملی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی ابعاد مختلف سرقت از صندوق امانات بانک ملی با حضور مسوولان مربوطه در این کمیسیون خبر داد.

بررسی ابعاد سرقت از بانک ملی در کمیسیون امنیت ملی مجلس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، ابوالفضل عمویی روز سه شنبه در توضیح نشست سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگاران گفت: نشست امروز(سه شنبه) با حضور نمایندگان حراست بانک ملی، فراجا، وزارت اطلاعات و وزارت کشور برگزار شد و ابعاد مختلف سرقت از صندوق امانات بانک ملی مورد بررسی قرار گرفت. 

    سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در این جلسه نماینده بانک ملی توضیحاتی درباره شرایط امنیتی بانک و نواقص آن ارائه داد. نماینده فرماندهی انتظامی هم نحوه سرقت و سپس روند شناسایی عاملان سرقت در اسرع وقت را تشریح کرد. نماینده وزارت اطلاعات هم ابعاد امنیتی این موضوع و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته را تبیین کرد. نماینده وزارت کشور هم گزارشی از دستورالعمل حفاظتی و ضرورت تقویت آن ارائه کرد. 

    عمویی یادآور شد:  براساس اطلاعات ارائه  شده در این جلسه، سیستم ایمنی بانک نواقصی داشته ولی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی پس از اطلاع از سرقت در اسرع وقت موفق به شناسایی و رهگیری سارقان شده اند و عمده اموال مسروقه بازگردانده شده است و پس از طی مراحل قضایی، خسارت مالباختگان جبران می‌شود. 

    وی خاطرنشان کرد: در این جلسه با بررسی اطلاعات ارائه شده، بر ضرورت پیگیری پرونده تا استیفای حقوق مردم و همچنین تقویت شیوه نامه‌های امنیتی بانک‌ها تاکید شد و از زحمات نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در شناسایی و دستگیری سریع متهمان قدردانی کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی