عصر بازار

امکان ثبت شکایات مردمی در خصوص تسهیلات فرزندآوری و ازدواج

عصر اعتبار- متقاضیان دریافت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج که در خصوص دریافت این دسته از تسهیلات اعتراض دارند می توانند نسبت به ثبت شکایات از طریق «سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات» بانک مرکزی اقدام کنند.

امکان ثبت شکایات مردمی در خصوص تسهیلات فرزندآوری و ازدواج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانک مرکزی به آدرس https://crm.cbi.ir/ و با انتخاب گزینه «ثبت درخواست» و تکمیل موارد درخواستی شامل: استان، شهرستان، موضوع،‌ کد ملی، تاریخ تولد، نوع مشتری، شماره تماس، آدرس پستی و ... نسبت به درج شکایت خود اقدام کنند.
     

     

    ضروری است به منظور رسیدگی سریعتر به شکایات، در فیلد موضوع، گزینه «شکایت»، در فیلد نوع درخواست گزینه «مربوط به سایر بانکها» و در فیلد نام و کد بانک، بانک مورد شکایت را انتخاب کنند.

     

    همچنین لازم است هموطنان گرامی  با انتخاب تسهیلات بانکی به عنوان «موضوع اصلی» و تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به عنوان موضوع «فرعی» نسبت به درج شکایت خود اقدام کنند. ضمناً پیش از این نیز امکان طرح شکایت در خصوص «تسهیلات قرض الحسنه ازدواج » در همین سامانه فراهم شده است و هموطنان گرامی با انتخاب تسهیلات بانکی به عنوان «موضوع اصلی» و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج  به عنوان موضوع «فرعی» می توانند شکایت خود را در این زمینه ثبت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی