عصر بازار

تاکید بر استفاده از ظرفیت های استانی در توسعه ساختارها و سازمان های دانش بنیان

عصر اعتبار- معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور بانک ملی ایران در سفر به استان خراسان جنوبی با اشاره بر اهمیت بیانات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، بر توسعه ساختارها و سازمان های دانش بنیان، سرمایه گذاری هدفمند در جهت افزایش تولید و بالا بردن بهره وری واحدهای تولیدی با توجه به پتاسیل ها و ظرفیت های بالای این استان تاکید کرد.

تاکید بر استفاده از ظرفیت های استانی در توسعه ساختارها و سازمان های دانش بنیان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگا خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده در نشست هم اندیشی و بررسی عملکرد این اداره امور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مدون برای رسیدن به اهداف ابلاغی بانک افزود: بانک ملی ایران همواره همراه و همگام دولت بوده و ارائه خدمات مطلوب به مردم باید بیش از پیش مورد توجه باشد.
    وی با اشاره به دغدغه اصلی حال حاضر بانک مبنی بر بهبودبخشی ناترازی نقدینگی، تلاش همه جانبه همکاران در خصوص جذب منابع، مدیریت مصارف و بهبود عملکرد در واحدها را خواستار شد.
    در این همایش محمدعلی زرنگ رییس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع، مصارف و مطالبات استان، خواستار همدلی و تلاش همه همکاران برای رسیدن به اهداف عالی بانک شد.
    معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور بانک همچنین در دیدار صمیمانه با متصدیان اداره امور شعب استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت عملکرد و جایگاه بانکداران و متصدیان امور بانکی، شعب را به عنوان واحدهای استراتژیک بانک و نقطه تماس با مشتریان عنوان و بر لزوم برقراری ارتباط موثر با مشتریان و نیازسنجی آنان در بازار رقابتی فی مابین بانک ها در جهت جذب منابع تاکید کرد.
    وی همچنین از شعب بلوار معلم، خیابان مدرس و سجاد شهر بیرجند بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت وگوی صمیمانه با همکاران، به بررسی مشکلات و دغدغه های احتمالی در شعب مذکور پرداخت.
    در این سفر دو روزه، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور با همراهی رییس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی طی دیدار جداگانه با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و دکتر اشرفی معاون هماهنگی اقتصادی استاندار دیدار و گفت و گو کرد.
    وی در دیدار با آیت الله عبادی اظهار کرد: سیاست بانک ملی ایران براساس تکالیف اجتماعی و اهداف آن در راستای تحقق شعار سال «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» است.
    نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند هم ضمن تقدیر از حضور مدیران بانک در این استان بیان کرد: خداوند این فرصت همکاری را عطا کرده تا دشمن نتواند ما را در زمینه اقتصادی تحریم کند.
    همچنین نجف زاده در دیدار با معاون هماهنگی اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ضمن بیان دیدگاه حمایتی بانک ملی ایران از استان های کم برخوردار و با اشاره به ظرفیت های موجود در این استان به عنوان عسلویه معدنی ایران، خواستار مکلف کردن سپرده گذاری معادن در استان به منظور رشد و ارتقای سازندگی شد.
    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی هم بر سهم ویژه مناطق کمتر توسعه یافته در توزیع اعتبارات و تسهیلات تأکید و خاطر نشان کرد: لازم است به جهت کمک به رونق و شکوفایی مناطق کمتر برخوردار و کمتر توسعه یافته، در بحث توزیع اعتبارات و تسهیلات، به این مناطق توجه ویژه تری شود.
    دکتر اشرفی در پایان از همراهی و همسویی بانک ملی ایران به عنوان پدر خوانده معنوی بانک ها و همچنین اقدامات این بانک در بحث مدیریت منابع و مصارف و نیز همراه کردن اعضای کمیسیون هماهنگی بانک ها در راستای سیاست های حمایتی در استان تقدیر کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی