عصر بازار

آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان را اعلام کرد.

آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، شهرام غفاری در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی گفت: مطالبات داروخانه‌ها تا شهریور ماه پرداخت شده و در حال حاضر فقط طلب مهر و آبان آنها باقی مانده است.

    وی با اشاره به اینکه 1,200 میلیارد تومان داروخانه‌ها در حال حاضر از ما طلب دارند گفت: بدهی که تاکنون به آنها پرداخت کرده‌ایم حدوداً ماهانه 1100 تا 1200 میلیارد بوده و در مجموع برای سه ماه بیش از سه هزار میلیارد تومان به آنها داده شده است و آخرین مرحله پرداختی چند هفته قبل بوده است.

    مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی همچنین گفت: مطالبات مراکز دانشگاهی نیز تا آبان سال گذشته پرداخت شده و 5 ماه بعد از آن نیز در قالب اوراق وام (بانک رفاه) که اقدامات آن انجام شده و برخی مراکز طرف قرارداد برای دریافت اوراق اقدام کرده‌اند و در مجموع با پرداخت 5 ماه از مطالبات آنها بدهی ما به اردیبهشت ماه امسال می‌رسد.

    وی تاکید کرد: حدود 5 هزار میلیارد تومان در قالب اوراق به مراکز طرف قرارداد دانشگاهی پرداخت می‌شود.

    غفاری همچنین درباره مراکز خصوصی طرف قرارداد گفت: مطالبات سال گذشته بخش خصوصی تماماً تسویه شده و طلب امسال باقی مانده که برنامه ریزی برای پرداخت آن نیز صورت گرفته است.

    وی تاکید کرد: مطالبات بخش دیالیز تا فروردین و اردیبهشت امسال پرداخت شده که البته در برخی موارد طلب خرداد آنها نیز واریز شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی