عصر بازار

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

حداکثر افزایش وام ازدواج برای سال آینده ۴۰ درصد خواهد بود

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حداقل افزایش وام ازدواج در سال آینده ۲۰ درصد است و حداکثر افزایش ۴۰ درصد خواهد بود و قطعاً مجلس این موضوع را در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی خواهد کرد.

حداکثر افزایش وام ازدواج برای سال آینده ۴۰ درصد خواهد بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکلیف وام ازدواج در سال آینده، اظهار داشت: مایه تعجب است که دولت در لایحه بودجه هیچ عدد معینی برای وام ازدواج در نظر نگرفته است اما اگر 20 درصد قرار است بر حقوق ها افزوده شود می بایست به همان اندازه وام ازدواج نیز افزایش یابد.

    وی افزود: از این رو حداقل افزایش وام ازدواج در سال آینده 20 درصد است و حداکثر افزایش 40 درصد خواهد بود و قطعاً مجلس این موضوع را در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی خواهد کرد.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه این افزایش ها برای تمام شاخه های وام ازدواج خواهد بود، گفت: با توجه به افزایش تورم و گران شدن کالاها باید دولت عدد وام ازدواج را افزایش دهد تا این افزایش تورم را جبران کند.

    به گزارش تسنیم، سال گذشته به هر یک از زوجین مبلغ 120 میلیون تومان تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد. همچنین  به متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج ها زیر 25 سال و در زوجه ها زیر 23 سال باشد، مبلغ  150 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تعلق می‌گرفت.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی