عصر بازار

هفتمین هفته از پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه برگزار می شود

عصر اعتبار- بازنشستگی بیمه کارآفرین و سامانه کارآ شرکت دانش بنیان تدبیر هوشمند فردا با حضور رئیس کل بیمه مرکزی در سه شنبه های نوآوری ۱۱بهمن معرفی می شود.

هفتمین هفته از پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر بنیادی نائینی، توسعه بیمه های زندگی را یکی از مهمترین برنامه های راهبردی بیمه مرکزی اعلام کرد و گفت: خوشبختانه فضای رقابتی خوبی میان شرکت های بیمه ای برای ارائه محصولات نوین در حوزه بیمه های زندگی ایجاد شده که در افزایش سهم بازار بیمه های زندگی موثر خواهد بود.

    معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، تدوین یک الگوی راهبردی برای توسعه بیمه های زندگی را از مهمترین برنامه های این معاونت دانست و افزود: صنعت بیمه یک صنعت دانش بنیان است که به پشتوانه دانش روز بیمه و ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند به راحتی مسیر توسعه را هموار کند.

    دکتر بنیادی همچنین از ایجاد نظام انگیزشی برای شبکه فروش بیمه های زندگی، ساده سازی مفاهیم بیمه های زندگی برای مشتریان، تطبیق محصول با نیازهای روز جامعه و بهره گیری از شیوه های نوین بازاریابی به عنوان راهکارهای توسعه بیمه زندگی یاد کرد.

    گفتی است این برنامه سه شنبه 11 بهمن ساعت 10 صبح در بیمه مرکزی برگزار می شود و به صورت زنده نیز از  طریق برنامه آپارات قابل مشاهده خواهد بود.

    لینک ورود به آپارت:
    https://www.aparat.com/bimeh_markazi/live

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی