عصر بازار

معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد :

در نظر داریم خواسته های منطقی همکاران را برآورده سازیم

عصر اعتبار- معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد در بازدید از استان فارس در جمع مدیران و روسای شعب این استان، گفت: نظارت نقش بسیار مهمی در حوزه مدیریت دارد و یکی از حیاتی ترین اصول مدیریتِ کارآمد، انجام نظارتِ نظام مند و تخصصی است.

در نظر داریم خواسته های منطقی همکاران را برآورده سازیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، اعتماد نیا معاون منابع انسانی و آموزش بانک در این نشست، اظهار کرد: نظارت به معنای بی اعتمادی به کارکنان نیست بلکه جست و جو در فرآیند کار برای رسیدن به نقاط ضعف و قوت مجموعه، دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغ شده است که یک مدیر باید برای ارائه راهکارهای اصلاحی آن ها را بشناسد.

    اعتمادنیا با بیان اینکه شاخص های اندازه گیری اجرای مصوبات و دستورالعمل ها در منابع انسانی حوزه مرکزی تدوین و به کارشناسان آموزش داده شده است، گفت: کارشناسان آموزش دیده با سفر به استان ها، اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه ها را در حوزه منابع انسانی مورد مطالعه و بررسی قرار می دهند.

    وی اظهار داشت: یکی از ویژگی های نظارت ستادی تجدید نظر یا بازنگری در دستورالعمل ها و آیین نامه است که با کمک کارکنان بانک انجام خواهد شد.

    معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد از تعیین و تدوین شاخص برای کارانه و پاداش بهره وری خبر داد و گفت: امسال مصوبه 63 برنامه در حوزه منابع انسانی از هیات مدیره اخذ شد که شامل برنامه های آموزشی، خدمات رفاهی، نظام ارزیابی، ساماندهی نیروی های شرکتی و طبقه بندی مشاغل می باشد.

    اعتمادنیا گفت: یکی از دغدغه های این معاونت تسهیلات مسکن کارکنان بود که خوشبختانه امسال هیات مدیره با پرداخت وام با مبلغ مناسب موافقت کرده است .

    وی در پایان با بیان اینکه در سفر به استان فارس نقاط ضعف و قوت شناسایی شده و به دنبال رفع نقاط قابل بهبود هستیم، ابراز داشت: معاونت منابع انسانی در نظر دارد انتظارات منطقی کارکنان را برآورده کند تا شرایط بهتری برای یکایک همکاران فراهم شود.
    گفتنی است کارشناسان معاونت منابع انسانی و آموزش بانک در این سفر 4 روزه به استان فارس با حضور در شعب مختلف این استان از مسائل و مشکلات همکاران از نزدیک آشنا شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی