عصر بازار

مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

سرمایه انسانی موتور محرک و قلب تپنده سازمان هاست

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: متولیان حوزه منابع انسانی سازمان ها نقش مهم و بی بدیلی در توسعه و تعالی آن سازمان ایفا می کنند، چرا که وظیفه خطیر ارتباط مستمر با نیروهای انسانی برعهده آنهاست.

سرمایه انسانی موتور محرک و قلب تپنده سازمان هاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، علی صدقی در نشست مدیران حوزه سرمایه انسانی این بانک با اشاره به اینکه نیروی انسانی موتور محرک و قلب تپنده هر سازمانی محسوب می شود،‌ اظهار داشت: عملکرد مطلوب این حوزه موجب تحرک و پویایی کارکنان و همچنین نشاط سازمانی و در نتیجه ارتقای بهره وری می شود. پس لزوم حرکت علمی و اقدام برنامه ریزی شده در این زمینه اجتناب ناپذیر است.
    مدیرعامل بانک رفاه کارگران وجود نیروهای متخصص و آشنا به علوم روانشناسی و جامعه شناسی در حوزه سرمایه انسانی سازمان ها را ضروری دانست و خاطر نشان ساخت: در بانک رفاه کارگران مانند هر سازمان بزرگ دیگری، نیروهای انسانی اصلی ترین سرمایه آن محسوب می شوند، بنابراین ایجاد بستر مناسب برای آنها در حوزه های برنامه ریزی منابع انسانی رفاهی و آموزشی لازم و ضروری است.
    صدقی شایسته سالاری و عدالت محوری را دو رکن اساسی در مواجهه با منابع انسانی سازمان خواند و اظهار داشت: برای آنکه سازمانی متعالی و پیشرو داشته باشیم باید این دو اصل را ملاک عمل قرار دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی