عصر بازار

مدیرعامل بانک ملت در مراسم تجلیل از محیط بانان برگزیده:

بانک ملت برنامه های ویژه ای را برای محیط بانان طراحی کرده است

عصر اعتبار: مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که این بانک حمایت از محیط بانان و حفاظت محیط زیست را جزو وظایف خود می داند و در این راستا برنامه های ویژه ای را تدوین کرده است.

بانک ملت برنامه های ویژه ای را برای محیط بانان طراحی کرده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، علی رستگار در مراسم گرامیداشت مقام محیط بان و تجلیل از محیط بانان برگزیده که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی و دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفظ محیط زیست در محل مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: نکوداشت محیط بانان، بزرگ داشت شان طبیعت و احترام به طبیعت و انسان است.
    وی با تبریک روز ملی محیط بان به همه فعالان عرصه محیط زیست،  تاکید کرد: باید برای حفظ محیط زیستی پایدار با یک عزم و اراده ملی، تمام توان خود را به کار بگیریم تا طبیعتی سالم، به عنوان میراثی گرانبها برای آیندگان به یادگار بماند.
    مدیرعامل بانک ملت با اشاره به فعالیت بیش از 2600 محیط بان در سراسر کشور خطاب به آنان، خاطرنشان کرد: درک سختی ها و مشقت های شما برای ما آسان نیست ولی تمامی کارکنان و مدیران بانک ملت از صمیم قلب دوست دارند تا در کنار شما باشند.
    وی اظهار امیدواری کرد زمانی فرا برسد که ملتی با 80 میلیون محیط بان در کنار محیط بانان کنونی به  حفاظت محیط زیست، ساخت زمینی پاک و حفظ گونه های مختلف جانوری، کمک کنند.
    رستگار با اشاره به این نکته که بانک ملت برنامه های خود را برای حفاظت از محیط زیست شروع کرده است، تاکید کرد: نخستین دفتر محیط زیست و توسعه پایدار در یک شرکت ایرانی، در بانک ملت در آینده ای نزدیک آغاز به کار خواهد کرد تا متولی فعالیت های همکاری برای حفظ محیط زیست باشد.
    به گفته وی، بانک ملت در قالب برنامه" ملت- محیط بان" با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست، تمامی تلاش خود را برای تقویت، تامین و پشتیبانی از محیط بانی و محیط بانان به کار خواهد بست.
    رستگار ، همکاری با سازمان اهدای جایزه ملی محیط بان در روز محیط بان هر سال به محیط بانان نمونه کشور، همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست برای توسعه و تامین تجهیزات مورد نیاز ایستگاه های محیط بانی، تامین تجهیزات حرفه ای محیط بانی، ارائه خدمات ویژه بانکی به جامعه محیط بانی و همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست برای پشتیانی از برنامه های توسعه محیط بانی در زیستگاه ها را از دیگر برنامه های محیط زیستی بانک ملت ذکر کرد.
    مدیرعامل بانک ملت، انعقاد قرارداد عاملیت برای تکمیل پالایشگاه برای تولید بنزین با بالاترین کیفیت همچنین اختصاص 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای گازرسانی به مناطق محروم کشور، را از دیگر اقدامات بانک ملت در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی و حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: بانک ملت برای جامعه محیط بانان که چشم بینا، دست توانا و مراقبت کننده از بزرگ ترین سرمایه های طبیعی کشورند ارزش زیادی قائل است و حمایت از آنان را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی