عصر بازار

خدمتی جدید از بانک صادرات ایران:

پرداخت قبوض شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور از طریق دستگاههای خودپرداز

عصر اعتبار- بانک صادارت ایران در جهت تسهیل و تسریع در امور بانکی دانشجویان سامانه پرداخت قبوض شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور از طریق دستگاه های خودپرداز را عملیاتی کرد.

پرداخت قبوض شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور از طریق دستگاههای خودپرداز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک در جهت تسریع در امور بانکی و پاسخ به نیاز مشتریان خدمت جدیدی را روانه بازار ساخته که طی آن دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند قبوض شهریه خود را از طریق بارکد خوان دستگاه های خودپرداز بانک متبوع در سراسر کشور پرداخت نمایند. بر این اساس دانشجویان می توانند از طریق صفحه کلید ویا بارکد خوان دستگاه ATM قبض های خود را پرداخت کنند. همچنین این بانک در نظر دارد در راستای توسعه خدمات نوین و امکان پرداخت قبوض دانشگاه پیام نور از طریق بارکد خوان شعب و همراه بانک را نیز در آینده نزدیک مهیا سازد.
    خودپردازهای ثابت و سیار این بانک، آماده سرویس دهی به دارندگان کارت سپهر و نیز دارندگان تمامی کارت بانکهای عضو شبکه شتاب، بصورت شبانه روزی می باشد. این گزارش حاکی است که دستگاههای خودپرداز بانک یاد شده هم اکنون افزون بر پرداخت وجه، قابلیت دریافت مکانیزه قبوض، عملیات رمز، انتقال وجه، اعلام موجودی، ارائه صورتحساب، خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری، پرداخت اقساط کارت اعتباری و کمک به موسسات خیریه را نیز دارند. همچنین بیش از ٦٤ میلیون تراکنش طی تیرماه ١٣٩٤ بر روی خودپردازهای این بانک به ثبت رسیده است.
    گفتنی است اکثر شعب این بانک که دارای بیشترین میزان مراجعه مردم و مشتریان می باشد هم اکنون مجهز به دستگاههای خودپرداز شده اند و همچنین در راستای سرویس دهی بهینه خودپردازها، عملیات رصد دستگاههای خودپرداز این بانک در سراسر کشور توسط واحد های فنی و نظارتی بصورت مستمر انجام می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی