عصر بازار

مشاور وزیر اقتصاد:

بانک قرض الحسنه مهر ایران بستر مناسبی را برای حمایت از نیازمندان فراهم کرده است

عصر اعتبار- مصطفی خسروی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده ۳۴ قانون رسیدگی به تخلفات اداری در دیدار با سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بستر مناسبی را برای مشارکت مردم، نهاد ها و ارگان ها در حمایت از اقشار نیازمند جامعه فراهم نموده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران بستر مناسبی را برای حمایت از نیازمندان فراهم کرده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دولتی در این نشست صمیمی ضمن معرفی سبد محصولات و تشریح طرح های تسهیلاتی بیان داشت: در اسلام آیات و روایات متعددی مسلمانان را به اهتمام در امور اجتماعی و انفاق، احسان، زکات و قرض الحسنه سفارش می کند.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: رفع مایحتاج ضروری و توانمندسازی نیازمندان یکی از محور های اهتمام بر امور مسلمین است که تأثیر زیادی در ایجاد همبستگی و تحکیم روابط اجتماعی دارد.
    مصطفی خسروی مشاور وزیر در این خصوص اظهارداشت: مطمئناً برقراری عدالت، رفع فقر، فساد و ایجاد همبستگی و الفت میان افراد جامعه، با حل مشکلات مادی و معنوی اقشار مختلف میسر می گردد.
    وی ادامه داد: سفارش به حل مشکلات اقشار ضعیف و تأمین نیازهای مسلمانان به عنوان وظیفه ای الهی به عهده هر فرد، جامعه و دولت گذاشته شده که در آن نباید هیچ چشم داشت مادی در نظر گرفته شود.
    مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود: چنانچه مردم در انجام کار خیر به یاری یکدیگر بشتابند، بنیان های جامعه هرچه بیشتر مستحکم شده و میزان ارتکاب به جرم و تخلفات مالی یا اداری کاهش می یابد.
    نماینده وزیر در ماده 34 قانون رسیدگی به تخلفات اداری تصریح کرد: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران با فعالیت در زمینه های تخصصی قرض الحسنه بستر مناسبی را برای مشارکت مردم، نهاد ها و ارگان ها در حمایت از اقشار نیازمند جامعه فراهم نموده است.
    شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل دفتر کار مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو