عصر بازار

طراحی پردازنده بانکی کاملا ایرانی در شرکت اینتک

عصر اعتبار- یک شرکت ایرانی فعال در حوزه توسعه نرم‌افزارهای پرداخت و بانکی، موفق به طراحی محصول جامع نرم‌افزاری بانکی منطبق بر نیازهای کشور و با توجه به اصول اقتصاد مقاومتی شد.

طراحی پردازنده بانکی کاملا ایرانی در شرکت اینتک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، بردیا دارایی رئیس هیات‌مدیره شرکت اطلاعات فناوری کویر کومش (اینتک) درباره ویژگی‌های این محصول اظهار داشت: این نرم‌افزار با همراهی یک تیم متشکل از کارشناسان اقتصادی خبره و متخصص در حوزه بانکداری و منطبق بر اصول بانکداری اسلامی و در راستای هماهنگی با اقتصاد مقاومتی طراحی شده است.
    رئیس هیات مدیره شرکت اینتک به رونمایی از محصول (BI) یا سوییچ هوش تجاری در نمایشگاه بانکداری اسلامی امسال اشاره کرد و افزود : واحد تحقیق و توسعه اینتک با مطالعه روی راه‌حل‌های موجود در نظام پرداخت کشور، این محصولی را طراحی و تولید کرده است که امید می‌رود سبب کاهش مشکلات موجود در تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات موجود در این صنعت شود.
    وی خاطر نشان کرد: سال هاست در کشورمان مسایل مربوط به هوش تجاری مبتنی بر زیرساخت‌های بسیار پرهزینه مطرح است. ولی این بار افتخار داریم تا آن را به تلفن‌همراه مدیران و کارشناسان این صنعت بیاوریم.
    دارایی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال‌ها است در کشور ما خدمات بانکی ارائه‌شده محدود به فروش شارژ سیم‌کارت تلفن‌همراه، عملیات خرید، نقل‌وانتقال وجه و غیره بوده است، سوییچ صادرکنندگی اینتک این امکان را فراهم آورده که همزمان چند خدمت مختلف تنها از طریق یک کارت و از هر بستری، چه در حوزه بانکی و پرداخت، و چه در حوزه وفادارسازی و یا در حوزه نیازهای درون سازمانی ارائه دهد. وی همچنین اظهار داشت: این خدمات کاملا منحصربه‌فرد و متمایز از تمام خدمات موجود قابل ارایه روی سیستم‌های مشابه است.
    رئیس هیات‌مدیره شرکت اینتک خاطرنشان کرد : این شرکت به دنبال طراحی نرم‌افزارهایی کارا است که با هر زیرساخت سخت‌افزاری قادر به ارایه خدمات بانکی باشد تا شاید بتواند ناکارآمدی‌های بسیاری از سیستم‌های نرم‌افزاری موجود که مستلزم پرداخت هزینه‌های گزاف در جهت بالا بردن کیفیت این نرم‌افزارها به‌ویژه در حوزه پرداخت و بانکی را برطرف کند.
    وی همچنین افزود : امیدواریم این شرکت با تکیه به دانش بومی و جوانان متخصص بتواند قدمی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی بردارد.
    دارایی با بیان این مطلب که این شرکت در حوزه تجاری موفق به توسعه نرم‌افزارهای مبتنی بر نیازهای کشورهای همسایه شده است اظهار امیدواری کرد این شرکت به‌زودی وارد حوزه بین‌المللی فروش نرم‌افزار بشود.
    وی تاکید کرد: راهکارهای جدیدی در دست توسعه است که اوایل سال آینده وارد بازار خواهد شد که این بار حوزه استفاده آن تنها محدود به بانک ها و موسسات بزرگ مالی نیست و تمام فروشگاه ها و بنگاه های اقتصادی می‌توانند از خدمات آن با کم‌ترین هزینه بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی