عصر بازار

در راستای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات بانکی۲۴ساعته؛

نخستین دستگاه خودبانک(VTM) بانک شهر در قزوین راه‌اندازی شد

عصر اعتبار- در راستای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات بانکی۲۴ساعته، نخستین دستگاه خودبانک(VTM) بانک شهر در قزوین با حضور مدیرعامل بانک شهر و جمعی از مدیران شهری این شهر به بهره‌برداری رسید.

نخستین دستگاه خودبانک(VTM) بانک شهر در قزوین راه‌اندازی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، دکتر حسین محمدپورزرندی در این مراسم که در حاشیه پنجمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی(AMF) و با حضور داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، مسعود نصرتی شهردار قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از راه‌اندازی نخستین دستگاه خود‌بانک(VTM) بانک شهر در قزوین، گفت: راه‌اندازی دستگاه  خودبانک(VTM) بانک شهر در این شهر با توجه به سیاست بانک شهر در راستای توسعه شعب الکترونیکی به جای شعب فیزیکی است.
    پورزرندی افزود: پیشخوان‌های شهرنت، مجهز به خودبانک(VTM)‌، در واقع همان شعب بانک شهر است که به صورت 24ساعته بخشی از خدمات بانکی را مانند خوددریافت، خودپرداز و دستگاه صدور کارت هدیه به مشتریان ارائه می‌دهد که در این پیشخوان‌ها، شهروندان این امکان را خواهند داشت تا با کارشناسان شعب الکترونیکی به صورت مجازی در ارتباط باشند و امور بانکی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.
    وی گفت: پیشخوان‌های شهرنت برای نخستین بار در کشور توسط بانک شهر راه‌اندازی شده است و این شعب الکترونیکی با قابلیت ویژه ارائه خدمات مجازی به شهروندان، یکی از اساسی‌ترین اقدامات در زمینه توسعه بانکداری الکترونیکی است.
    مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: هم اکنون سرویس‌های‌ افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های بانک شهر، اعلام مفقودی و مسدودی کارت و مسدود کردن اینترنت‌بانک و همراه‌بانک، اعلام موجودی حساب، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری و همچنین صدور کارت نقدی توسط دستگاه‌های خودبانک در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر فعال است که قابلیت ارائه خدمات به شهروندان را دارد‌.
    مدیرعامل بانک شهر ادامه داد: قدمت دستگاه‌های خودبانک در دنیا به چهار یا پنج سال می‌رسد و تعداد کل آن‌ها حتی به 2هزار دستگاه نیز نمی‌رسد اما ما متولی شده‌ایم که در 300منطقه در شهرهای مختلف کیوسک‌های خودبانک را راه‌اندازی کنیم.
    مدیرعامل بانک شهر با اشاره به خدمات این دستگاه‌ها تصریح کرد: دستگاه‌های خودبانک، 25خدمت بانکی و نیز تمام خدمات شهری شهرداری‌ها نظیر پرداخت عوارض خودرو و عوارض شهری را انجام می‌دهند.
    مدیرعامل بانک شهر ابراز امیدواری کرد تا افتتاح این دستگاه بتواند زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم به ویژه در استان قزوین باشد و این روال در دیگر شهرها نیز مانند قزوین ادامه یابد.
    بر این اساس، اولین دستگاه خودبانک(VTM) بانک شهر در قزوین در میدان عارف مستقر شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو