عصر بازار

بازدید استاندار البرز از نمایشگاه بانکداری اسلامی بانک مهر اقتصاد

عصر اعتبار- استاندار البرز از نمایشگاه بانکداری اسلامی بانک مهر اقتصاد که به مناسبت هفته بانکداری اسلامی برپا شده بود بازدید کرد.

بازدید استاندار البرز از نمایشگاه بانکداری اسلامی بانک مهر اقتصاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید محمد طهائی استاندار البرز در این بازدید ضمن قدردانی از خدمات این بانک در راستای حمایت از تولید کنندگان و صنعت گران گفت: استان جوان البرز دارای قابلیت های فراوان اقتصادی و صنعتی است، لذا جا دارد بنگاه های اقتصادی به مقوله سرمایه گذاری در البرز توجه داشته باشند.

    طهایی با بیان بانک مهر اقتصاد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برمی دارد، افزود: این بانک با رعایت اصول و موازین بانکداری اسلامی توانسته اعتماد بسیاری از همشهریان در استان البرز را جلب نماید.

    استاندار استان البرز ادامه داد: بانک مهر اقتصاد یکی از مجموعه های موفق اقتصادی بوده و با اقدامات موثر و مفیدی که در استقرار بانکداری اسلامی صورت داده است می تواند به الگویی در این زمینه تبدیل شود.
    پیمان موحد - مدیر کل شعب استان البرز – نیز با بیان اینکه اجرای بانکداری اسلامی همواره از دغدغه بانک مهر اقتصاد بوده است، ابراز داشت: با تمام توان در حال برنامه ریزی برای پیاده سازی قوانین و مقررات بانکداری اسلامی هستیم.
     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی