عصر بازار

طرح تحول سازمانی بیمه دی

عصر اعتبار- مشاور برنامه ریزی مدیرعامل از تصویب طرح تحول سازمانی بیمه دی در هیئت مدیره خبر داد.

طرح تحول سازمانی بیمه دی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مشاور برنامه ریزی مدیرعامل در توضیح این خبر گفت: طرح تحول سازمانی بیمه دی پس از اخذ مجوزهای لازم از هیئت مدیره و شورای معاونین، آغاز به کار کرده است. هدف از طرح تحول پشتیبانی از شرکت و کارکنان در گذارشان از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب آتی است که این گذار با اجرا نمودن پروژه های تحول صورت می گیرد.
    ایشان طرح تحول سازمانی را شامل 32 پروژه دانست و گفت: این 32 پروژه در قالب چهار کارگروه اصلی به نام های کارگروه استراتژی، کارگروه مدیریت IT، کارگروه بیمه های زندگی و کارگروه خدمات الکترونیکی و یک کمیته به نام کمیته معماری سازمانی انجام خواهد گرفت. در طی ماه های گذشته، دفتری به نام دفتر طرح تحول سازمانی در طبقه پنجم ستاد مرکزی شکل گرفته است که محل تشکیل جلسات کارگروه ها و جلسات پیشرفت پروژه ها و همینطور کنترل و نظارت بر روند اجرای پروژه ها است. به علاوه مدیران پروژه ها که از همکاران بیمه دی هستند، مشخص شده اند و برنامه ریزی و زمانبندی اولیه برای هریک از پروژه ها صورت گرفته است.
    وی افزود: برای کنترل بهتر پیشرفت پروژه ها، بخشی به نام مدیریت پروژه در دفتر طرح تحول سازمانی شکل گرفته که دارای 2 کارشناس است. به علاوه، این دفتر در حال تامین نرم افزار مدیریت پروژه هاست که کلیه پروژه ها در این نرم افزار تعریف خواهند شد و مراحل اجرای آنها توسط مدیران پروژه و با نظارت دفتر طرح تحول سازمانی مورد کنترل قرار خواهد گرفت.
    مشاور برنامه ریزی مدیرعامل همچنین از روند اطلاع رسانی پروژه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به استقبال همکاران از طرح تحول، ان شالله از این پس در نشریه فیروزه دی، گزارشات مرتبط با پیشرفت طرح تحول سازمانی و پروژه های مربوطه را در اختیار همه عزیزان قرار خواهد گرفت. همکاران گرامی می توانند به فراخور موضوع، نظرات و پیشنهادات تخصصی و سازنده خود را به دفتر طرح تحول سازمانی ارائه نمایند و این دفتر از مشارکت همکاران استقبال می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو