عصر بازار

درج یک شرکت جدید در بازار دوم فرابورس

عصر اعتبار- یک شرکت صنعت غذای، با سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شد و به جمع شرکت های آماده عرضه اولیه پیوست.

درج یک شرکت جدید در بازار دوم فرابورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، درحالی دوشنبه این هفته ، عرضه های اولیه سهام شرکت ها بعد از حدود 6 ماه وقفه از سر گرفته شده که چند شرکت دیگر هم مانند سرمایه گذاری مسکن پردیس ، کشتیرانی جنوب خط ایران، بهمن دیزل، پتروشیمی غدیر و پتروشیمی بوعلی آماده عرضه اولیه هستند که به فراخور شرایط بازار و به مرور عرضه اولیه خواهند شد.

    براساس این گزارش، در این میان دیروز هم شرکت شیر پگاه آذربایجان شرقی با نماد «غپآذر» در بازار دوم فرابورس ایران درج شد و و به جمع شرکت های آماده عرضه اولیه پیوست.

    این شرکت با سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی به عنوان صد و بیست و چهارمین شرکت فرابورسی و پنجاه و نهمین شرکت بازار دوم در گروه فرآورده های غذایی و آشامیدنی پذیرفته شده است.

    «غپآذر» دارای سال مالی 29 اسفند بوده و از سال 75 بعنوان یکی از کارخانه های شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با ظرفیت اولیه 150 تن در شهرستان تبریز به بهره برداری رسیده و با 229 نیروی انسانی ، جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه ) با مالکیت 99 درصدی است .

    آخرین افزایش سرمایه هم مربوط به بهمن 91 از 15 به 20 میلیارد تومان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی