عصر بازار

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۳۰هزار میلیارد ریال وام به واحدهای مسکونی روستایی کشور اختصاص می یابد

عصر اعتبار- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: امسال ۳۰هزار میلیارد ریال وام به واحدهای مسکونی روستایی کشور اختصاص می یابد.

۳۰هزار میلیارد ریال وام به واحدهای مسکونی روستایی کشور اختصاص می یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علیرضا تابش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران زنجان بااشاره به اینکه امسال اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قانون بودجه افزایش مناسبی داشته است، افزود: تخصیص این اعتبارات به منابع درآمدی کشور بستگی دارد.
    وی بابیان اینکه امسال اجرای طرح هادی در یک هزارو 200روستای کشور آغاز شده است، یادآورشد: اجرای طرح هادی در دوهزارو 300روستای کشور نیز نیمه تمام است که در صورت تامین اعتبارات لازم تکمیل خواهند شد.
    تابش با تاکید به اینکه مشکلی در تامین اعتبارات لازم برای مسکن روستایی در کشور نداریم اظهار کرد: بنیاد مسکن تسهیلاتی را به متقاضیان مسکن روستایی اعطا می کند و بر این اساس امسال برای 200هزار واحد مسکونی متناسب با تقاضاها پرونده تشکیل شده است.
    وی عملکرد بانک ها را در اعطای تسهیلات بانکی برای واحدهای روستایی متغیر ذکر کرد.
    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین در خصوص احداث واحدهای مسکونی در مناطق شهری گفت : هم اکنون 28هزار واحد مسکونی محرومین توسط خیرین کشور در دست ساخت است که از این تعداد 12هزار واحد به اتمام رسیده است و هشت هزار واحد نیز تا پایان سال به کمک خیرین احداث خواهد شد.
    تابش با اشاره به وضعیت طرح های هادی در کشور افزود : از 34هزار طرح هادی تهیه شده در کشور 14هزار طرح اجرا شده و سه هزار طرح دیگر نیز در دست اجراست.
    در سفر روز چهارشنبه رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده ولی فقیه در این بنیاد کلنگ احداث 140واحد مسکونی به طور همزمان در شهرهای صایین قلعه، سلطانیه و خرمدره در مجموع در زمینی به مساحت شش هزار و 370مترمربع و زیربنای 16هزار و 174مترمربع به زمین زده شد همچنین مسکن مهر 96 واحدی صایین قلعه نیز به متقاضیان واگذار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی