عصر بازار

درخواست از بانک ملت

ورود تجهیزات جدید امدادی

عصر اعتبار- رئیس جمعیت هلال احمر، از پشتیبانی‌ بانک ملت به منظور تامین اعتبارات خرید تجهیزات امدادی تشکرد کرد و گفت: از بانک ملت درخواست داریم پشتیبانی لازم در زمینه فعالیت‌های دانش بنیان هلال احمر انجام دهد.

ورود تجهیزات جدید امدادی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، دکتر سید امیرمحسن ضیائی در دیدار با علی رستگار مدیرعامل بانک ملت که روز چهارشنبه در ساختمان مرکزی بانک ملت برگزار شد، اظهارداشت: بانک ملت در زمینه تامین اعتبارات لازم برای خریداری تجهیزات امدادی مساعدت های فراوانی داشته است.

    وی ادامه داد: بزودی شاهد ورود تجهیزات امدادی خریداری شده هستیم، البته با ورود این تجهیزات امکان ارائه خدمات مطلوبتر از گذشته به مردم برای جمعیت هلال احمر فراهم می شود.

    رئیس جمعیت هلال احمر به تشکیل کارگروهی مشترک به منظور خریداری تجهیزات امدادی اشاره کرد و یادآور شد: با همکاری جمعیت هلال احمر و بانک ملت، کارگروهی تشکیل شد و در این زمینه کارگروه به نقاط مثبت خوبی دست یافت.

    رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه تامین تجهیزات و ملزومات امدادی جزو وظایف این جمعیت است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر بخشی از ملزومات امدادی مورد نیاز خود را از طریق سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه خود تامین می کند؛ اما برای تقویت سایر بخش های تولیدی همچون سازمان تدارکات پزشکی و شرکت صنایع نساجی هلال ایران نیازمند تامین اعتبارات هستیم.

    وی ادامه داد: سازمان تدارکات پزشکی در زمینه تولید و توزیع فرآورده های متمایز پزشکی فعالیت می کند و همچنین شرکت صنایع نساجی هلال ایران نیز با تولید منسوجات امدادی مورد نیاز ما، فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد، اما برای تقویت شرکت های زیر مجموعه با کمبود نقدینگی مواجه هستیم که در قالب متمم تفاهم نامه همکاری میان هلال احمر و بانک ملت این موضوع نیز بایستی لحاظ شود.

    ضیائی با اشاره به تولید دستگاه های لیزر چند منظوره در داخل کشور، اذعان داشت: انجام چند نوع لیزر به وسیله یک دستگاه می تواند هم از نظر اقتصادی به صرفه باشد و هم در زمینه تولید انبوه این دستگاه ها فعالیت لازم در داخل ایران صورت گیرد؛ البته تولید انبوه لیزرهای چندمنظوره که در نوع خود منحصر به فرد هم می باشد، منوط به تامین نقدینگی برای آن است که همین جا از بانک ملت درخواست داریم، این حرکت بی سابقه در کشور مورد حمایت قرار دهد.

    رئیس جمعیت هلال احمر به اهمیت اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و گفت: آماده ایم تا از افکار و اندیشه های افراد صاحب اندیشه در این زمینه بهره مند شویم.

    به گفته وی، بایستی تدابیر لازم برای تبدیل دانش به محصول فراهم شود؛ چرا که یکی از محورهای سنجش ارزش علمی افراد براساس تولید دانش و سپس تبدیل آن به محصول انجام می شود.

    در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و بانک ملت، از تنی چند از مدیران ارشد بانک ملت که تلاشی فراتر از وظیفه در زمینه تامین اعتبارات لازم به منظور خریداری تجهیزات امدادی انجام داده بودند، با اهدای لوح تقدیر قدردانی به‌عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی