عصر بازار

مسابقه رالی یک روزه تفریحی، خانوادگی جام پیشخوان بانکی انصار

عصر اعتبار- مسابقه رالی یک روزه تفریحی، خانوادگی جام پیشخوان بانکی انصار با حمایت بانک انصار و توسط هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان تهران در روزجمعه ۲۰ شهریور برگزارمی شود.

مسابقه رالی یک روزه تفریحی، خانوادگی جام پیشخوان بانکی انصار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ،این مسابقه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی بانک انصار و تشویق آحاد شهروندان، به ویژه خانواده ها به فعالیت های ورزشی و تفریحات سالم مورحمایت بانک انصار قرار گرفته است.

    براساس این گزارش، این مسابقه در 3 کلاس خانوادگی، پیشکسوتان وهنرمندان همراه با جوایز نفیس و ارزنده ودریافت کارت عضویت افتخاری برگزارمی شود و حداکثر ظرفیت سرنشینان خودرو 4نفر و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

    اداره کل بازاریابی و تبلیغات در گزارش خود می افزاید،دراین مسابقه با توجه به قابلیت های گوناگون دستگاه های پیشخوان بانکی انصار به عنوان کنترل وثبت زمان درپست کنترل ها درطول مسیراستفاده می شود .

    مسابقه رالی یک روزه تفریحی، خانوادگی جام پیشخوان بانکی انصاردر روز جمعه از ساعت 8 صبح به نشانی همت غرب، خروجی آزادگان جنوب، شهرک گلستان ،خیابان یاس ، خیابان یاسمن برگزارمی شود. همچنین، برای فرهنگ سازی و ایجاد تعهدرانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، شرکت کنندگان دیروز در کلاس های آموزش قوانین و نحوه نقشه خوانی رالی های خانوادگی وشهری شرکت کردند.

    ضمناً علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22272403 تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی