عصر بازار

مدیرعامل بانک صادرات ایران مورد تقدیر شهردار تهران قرار گرفت

عصر اعتبار- ​قالیباف شهردار تهران با اعطاء تندیس و تقدیرنامه‌ای به لـله گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران، از حضور این بانک در دومین فن‌بازار تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری قدردانی کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران مورد تقدیر شهردار تهران قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شهردار تهران با اعطای تندیس و تقدیر نامه به مدیر عامل این بانک از خدمات و نقش بانک صادرات ایران در توسعه کار آفرینی در کشور تقدیر به عمل آورد. در این تقدیرنامه با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه فوق از جمله ایجاد بستری برای فعالیت کارآفرینان، ابراز امیدواری کرده است بانک صادرات ایران درجهت مهیا کردن بسترهای اقتصاد مقاومتی موفق باشد.
    در بخشی از این تقدیر نامه خطاب به مدیر عامل این بانک آمده است:
    کار آفرینی نقش اساسی در توسعه ی فناوری و ایجاد توانمندی های تکنولوژیک کشور ها داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغال زایی در جوامع است که رشد اقتصادی کشورها را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را برای جوامع به ارمغان می آورد.
    از حضور آن بانک در «دومین فن بازار تخصصی و نمایشگاه فن آوری های نوین مدیریت شهری» که با هدف توسعه ی اشتغال زایی با برنامه ای راهبردی و سرمایه گذاری به عنوان روان سازنده ی فعالیت های کار آفرینی صورت گرفته، تشکر می نمایم.»
    گفتنی است بانک صادرات ایران با حضور در این نمایشگاه نسبت به معرفی خدمات  نوین خود که نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و مسافرت های درون شهری دارند، اقدام نمود.
    شایان ذکر است، شرکت‌های حاضر در دومین فن‌بازار تخصصی و نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری، به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه خدمات شهری از جمله، روش‌های پرداخت خرد شهری، انواع سنگ فرش‌ها، چراغ‌های کم مصرف شهری، نماهای تزئینی و فضای سبز شهری و روش‌های جدید در مدیریت بحران‌ها پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی