عصر بازار

معاون اعتبارات بانک شهر تصریح کرد:

تحقق شعار نوآوری در خدمات بانک شهر

عصر اعتبار- معاون اعتبارات بانک شهر با اشاره به حرکت رو به رشد این بانک، گفت: با توسعه خدمات الکترونیکی، امروز شعار نوآوری در خدمات بانک شهر، محقق شده است.

تحقق شعار نوآوری در خدمات بانک شهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مرتضی خامی با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر پس از 5سال خدمت، موفق به کسب جایگاه خوبی در میان بانک‌ها شده است و مشتریان و سهام‌داران بانک نیز به این موضوع کاملاً آگاه هستند.
    معاون اعتبارات بانک شهر تصریح کرد: ارائه خدمات و نوآوری در آن، همواره یکی از شعارهای این بانک بوده است که در این مدت محقق شده و در بخش‌های مختلف شاهد آن هستیم.
    خامی افزود: دستگاه‌های خودبانک(VTM) تحول بزرگی در حوزه بانکداری بوده است و هزینه راه‌اندازی شعب را کاهش و همچنین با توسعه بانکداری الکترونیک، موجب تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان شده است.
    معاون اعتبارات بانک شهر با بیان این‌که70درصد سهام بانک شهر مربوط به شهرداری‌ها که خدمات‌رسان‌ترین بخش به شهروندان هستند، تعلق دارد،گفت: بخشی از منابع شعب، در پروژه‌های عمرانی شهرها در چارچوب ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تخصیص می‌یابد تا ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان را به همراه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی