عصر بازار

طرح «مهرگان» در شعب بانک مسکن استان سمنان اجرا می شود

عصر اعتبار- مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان از امکان فک رهن از وثایق ملکی، اعطای جایزه زود پرداخت اقساط و تغییر نام مدیون بدون واریز درصدی از بدهی در شعب این بانک با اجرای طرح «مهرگان» خبر داد.

طرح «مهرگان» در شعب بانک مسکن استان سمنان اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسین حاجی پور صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان سمنان اظهار داشت: طرح مهرگان که از 15 شهریور ماه آغاز شده و تا 30 دی ماه 94 در شعب بانک مسکن این استان ادامه دارد.

    وی افزود: نظر به اهمیت حقوق شهروندان و تسهیل در انجام معاملات ملکی، بانک مسکن اقدام به ارائه طرح مهرگان کرده است.

    مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان ‌گفت: بهره‌مندی از جوایز زودپرداخت اقساط، امکان فک رهن از وثایق ملکی در قبال افتتاح سپرده‌ بلندمدت بدون محدودیت زمانی مدت باقیمانده اقساط و تغییر نام مدیون بدون واریز درصدی از مانده بدهی و همچنین تمدید قراردادهای مشارکت مدنی برخی از برنامه‌های این طرح است.

    حاجی پور ‌تصریح کرد: اختصاص جوایزی از قبیل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه به مشتریانی که حداقل شش قسط از اقساط پرداختی آنها باقی مانده و به صورت یک‌جا تسویه کنند، از برنامه‌های این طرح است.

    وی بیان کرد: امکان نقل و انتقال عرصه و اعیان واحدهای مسکن مهر ملکی(خود مالکان) بدون واریز درصدی از مانده بدهی، امکان نقل و انتقال اعیان واحدهای مسکن مهر ملکی(اجاره 99 ساله، تفاهم نامه سه‌جانبه و تعاونی) بدون واریز درصدی از مانده بدهی، قرعه کشی و اهدای جوایز نفیس به مشتریانی که حداقل سه قسط زودتر از موعد پرداخت کنند و امکان افتتاح سپرده آتیه طلایی از دیگر برنامه‌های ارائه شده در این طرح است.

    مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با اشاره به خدمت جدید این بانک تحت عنوان «حساب صندوق پس انداز مسکن یکم» که در راستای خروج اقتصاد از رکود از طریق تحریک تقاضا در بخش مسکن و تامین مالی مسکن یکم برای خانه اولی ها ایجاد شده است، گفت: بانک مسکن حامی قشر جوان در راستای ایجاد سرپناه برای شروع زندگی است.

    حاجی پور گفت: حساب صندوق پس انداز مسکن یکم دارای ویژگیهای منحصر به فردی از قبیل بیشترین سقف اعطای تسهیلات مسکن، کمترین نرخ سود تسهیلات بانکی (14 درصد) و طولانی ترین دوره بازپرداخت تسهیلات (12 سال) است.

    وی همچنین از آمادگی شعب بانک مسکن استان سمنان برای پرداخت تسهیلات فوری ساخت مسکن برای انبوه سازان و تسهیلات بخش مسکن و ساختمان به ازای رسوب حساب جاری خبر داد.

    مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان در خاتمه، ‌هدف از اجرای طرح مهرگان بانک مسکن را پاسخگویی به نیاز مشتریان بانک مسکن برشمرد و بیان کرد: مشتریان این بانک می‌توانند برای شرکت در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات آن به شعب بانک مسکن در سراسر استان مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی