عصر بازار

دهقان خبر داد،

تعیین تکلیف پرونده پدیده شاندیز با ابلاغ مصوبه شورای امنیت

عصر اعتبار- یک عضو هیات رییسه مجلس از صدور مصوبه شورای امنیت کشور برای شرکت پدیده شاندیز خبر داد و گفت: با توجه به تایید این مصوبه توسط دستگاه قضایی، مجوزات لازم به بناهای فاقد مجوز پدیده شاندیز داده خواهد شد و به دنبال آن امکان فروش بخشی از بناها توسط مدیران این شرکت فراهم می‌شود.

تعیین تکلیف پرونده پدیده شاندیز با ابلاغ مصوبه شورای امنیت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد دهقان  با بیان اینکه جلسه شش نفر از نمایندگان مجلس و استاندار خراسان رضوی در خصوص پدیده شاندیز و میزان برگزار کردند، گفت: این جلسه چهار و نیم ساعته با درخواست اینجانب و برخی دیگر از نمایندگان مجلس برگزار شد که استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار توضیحات مفصلی از اقدامات انجام شده در مورد شرکت پدیده شاندیز و میزان ارائه کردند.

    وی با بیان اینکه مصوبه شورای امنیت کشور با پیگیری‌های استانداری و نمایندگان مجلس ابلاغ شده است، افزود: با توجه به تایید این مصوبه توسط دستگاه قضایی، مجوز لازم به بناهای فاقد مجوز پدیده داده می‌شود و امکان فروش بخشی از بناها توسط مدیران این شرکت فراهم می‌شود.

    نماینده مردم طرقبه و چناران ادامه داد: از آن جا که برای بناهای فاقد پروانه و فاقد مجوز، مجوز تغییر کاربری صادر می‌شود، امکان قیمت گذاری اموال پدیده نیز فراهم شده و سرمایه گذاران می‌توانند با اطمینان خاطر در این شرکت سرمایه‌گذاری کنند.

    وی تاکید کرد که مصوبه ابلاغ شده به تایید مدیران پدیده رسیده و همراه با صورت جلسه امضا شده به آنها ابلاغ شده است.

    دهقان تاکید کرد: مسوولان در این جلسه و تقریبا 20 جلسه طولانی دیگر در مورد پدیده تمامی تلاش‌شان را برای جلوگیری از فروپاشی این شرکت و هدایت به سمت مجوزهای قانونی و ادامه پروژه به صورت منضبط و همراه با پایبندی به قانون به کار گرفته‌اند.

    وی در عین حال گفت: از آن جایی که این مسئله مقداری پیچیدگی داشت مسئولین کشوری و استانی اختلافاتی در مورد چگونگی مواجهه با موضوع داشتند، درنهایت این مصوبه حاصل وقت گذاری زیاد مسئولین و تصمیم منسجم مسئولین ذی ربط در سه قوه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی