عصر بازار

نشست مشترک مدیران ارشد بانک ملت و شرکت ملی نفت ایران

عصر اعتبار- جلسه نشست مشترک بانک ملت و شرکت ملی نفت ایران با حضور مدیران ارشد دو سازمان برگزار شد.

نشست مشترک مدیران ارشد بانک ملت و شرکت ملی نفت ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،در این جلسه، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت و رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و جمعی ازمدیران ارشد دو سازمان حضور  داشتند.
    مدیرعامل بانک ملت در این جلسه که با هدف افزایش سطح تعاملات و توسعه همکاری فی مابین شرکت ملی نفت و این بانک و همچنین عقد تفاهمنامه و انجام مراحل پایانی قرارداد پروژه بزرگ نفت و گاز کنگان برگزار شد، با اشاره به همکاری های این دو مجموعه بزرگ اظهار داشت: بانک ملت، بانک انرژی است  و تجاربی که طی این سال ها از همکاری و مشارکت با حوزه انرژی کسب کرده است، کمک می کند تا روابط این بانک با حوزه انرژی بیش از پیش استحکام داشته باشد.
    وی با استقبال از برگزاری جلسات مشترک با شرکت ملی نفت ایران گفت: در این جلسات با دریافت  نقطه نظرات، موارد مورد نظر طرفین پیگیری می شود.
    رستگار با تاکید بر این نکته که بانک ملت همواره در کنار شرکت های حوزه انرژی به ویژه شرکت ملی نفت ایران خواهد بود اعلا م کرد که این بانک آمادگی دارد تا ضمن افزایش سطح همکاری ها، تعاملات مطلوبی با فعالان این حوزه داشته باشد.
    رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در این جلسه با اشاره به تعاملات مثبت این شرکت با بانک ملت اظهار امیدواری کرد که بانک ملت  نقش موثرتری در اقتصاد کشور داشته باشد و حوزه نفت نیز یکی از منتفعان آن باشد.
    وی با قدردانی از همکاری های بانک ملت گفت: بانک ملت تاکنون در جهت توسعه بخش انرژی کشور، همکاری های خوبی با وزارت نفت و سازمان های زیرمجموعه آن داشته است.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی