عصر بازار

کارآفرینی یک ضرورت برای اقتصاد مقاومتی است

عصر اعتبار- وزیر صنعت، معدن و تجارت کارآفرینی را برای اقتصاد مقاومتی ضروری ذکر کرد و گفت: از جمله خصیصه های کارآفرینان، بهره وری بالا است که این مشخصه بطور طبیعی در زنان وجود دارد.

کارآفرینی یک ضرورت برای اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمدرضا نعمت زاده در دومین همایش بین المللی نقش زنان در توسعه پایدار، تاکید کرد: اگر می خواهیم اقتصاد کشور در مقابل تکانه های درون و بیرون مقاوم باشد، باید کارآفرینی کنیم و از تمام وجود خود و ابتکارات به طریقه احسنت بهره گیری کنیم.
    وی انتخاب مدیران زن در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت را نشان از حسن اعتماد به این قشر از جمعیت کشور ذکر کرد و افزود: در طول سالها همکاری با بانوان کشور موردی نبوده است که به آنها اعتماد کنم و نتیجه مثبت نگیرم.
    نعمت زاده افزود: از جمله خصیصه های کارآفرینان، بهره وری بالاست که این مشخصه بطور طبیعی در زنان وجود دارد.
    وی داشتن جسارت را از دیگر مباحث جدی در کارآفرینی برشمرد و افزود: تجربه ثابت کرده کسانی که ریسک پذیر بوده و دانش و نوآوری دارند، موفق تر از سایرین عمل می کنند.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: یک زن کارآفرین نباید 'نه' بگوید، بلکه حرکت، امکانات و کار ایجاد کند و بدانیم خلاقیت بزرگترین صفت انسان است که به وسیله آن شناخته می شود.
    وی بیان داشت: کارآفرین کسی است که نوآور باشد، به وضع موجود راضی نباشد، به دنبال تغییر و بهینه سازی بوده و جسارت اقدام و خلاقیت در تمام شئون را داشته باشد.
    این مقام مسؤول شناخت جامعه و مشتریان و نیز تقاضا را لازمه کار صنعتگران کشور برشمرد و افزود: کارآفرین واقعی حتی نیاز را خلق می کند و بر مبنای نیاز، تکنیک و راهکار می دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی