عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

آماده ایفای مسئولیت های خود در قبال بنگاههای تولیدی هستیم

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: با توجه به رسالت های اجتماعی که به آن پایبند هستیم برای ایفای مسئولیت های خود در عرصه های گوناگون آمادگی داریم و در این خصوص ساز و کارهای لازم فراهم شده است.

آماده ایفای مسئولیت های خود در قبال بنگاههای تولیدی هستیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اسماعیل لـله گانی در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بانک با توجه به برخورداری از شبکه گسترده، نیروی انسانی کارآمد و وجود زیر ساخت های لازم  از این قابلیت برخوردار است  که در عرصه فعالیت اقتصادی کشور بیش از پیش نقش آفرینی کند.
    وی تصریح کرد: یکی از موانع رونق اقتصادی کشور این است که برخی از واحدهای تولیدی که از تسهیلات بانکی استفاده کرده اند در شرایط فعلی امکان فروش محصولات خود را به دلایل گوناگون ندارند و همین امر سبب می شود تا  در بازپرداخت تسهیلات اخذ شده با مشکل مواجه شوند.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران ضمن تاکید بر ضرورت بازنگری در شیوه های تولید و فعالیت صنایع مختلف افزود: زنجیره موفقیت سازمانی باید با هماهنگی و همگرایی همه بخش ها محقق شود و در این راستا استفاده از توانمندی و ظرفیت های موجود از اهمیت زیادی برخوردار است.
    لـله گانی از آمادگی بانک متبوعش برای ارایه مشاوره مالی، تامین سرمایه و سایر کمک ها به بنگاه های تولیدی خبر داد و افزود: در این ارتباط با تعریف بسته های حمایتی، همه شعب این بانک آماده همکاری با تولید گران و کارآفرینان می باشند و اگر در مرحله اجرایی و عملیاتی نیز موانعی وجود داشته باشد آماده اصلاح و روان سازی فرایند اعطای تسهیلات می باشیم.
    این مقام ارشد بانکی خاطر نشان کرد: ورود به عرصه مبادلات بین المللی در پساتحریم نیازمند بازنگری در برخی شیوه ها و کاهش هزینه تمام شده تولید برای امکان رقابت می باشد که در این راستا صنایع باید همت بیشتری داشته باشند اما در عین حال از حمایت شبکه بانکی کشور آسوده خاطر باشند.
    وی اضافه کرد: با توجه به جایگاه شبکه بانکی در فعالیت های اقتصادی از توان و قابلیت مطلوبی برای ارایه مشاوره به کارآفرینان در عرصه های مختلف برخوردار است که با هم افزایی توان واحد های تولیدی و شبکه بانکی در آینده می توانیم شاهد مدیریت بهتر نوسانات و چالش های پیش روی بازار باشیم.
    لـله گانی خاطرنشان کرد: بدیهی است مدیران واحدهای تولیدی در شرایط سخت و پیچیده توانسته اند شرایط مناسبی را برای واحدهای خود فراهم کنند با بهبود فضای بین المللی بهتر از گذشته برای قوام بخشیدن به مجموعه های تولیدی گام بردارند.
    وی تصریح کرد: این انتظار که شبکه بانکی نیز با توجه به تغییرات در فضای بین المللی بتواند منعطف عمل کند و متناسب با شرایط نوین به عنوان حلقه های واسط فعالیت های اقتصادی به ایفای نقش بپردازند، معقول است و در این خصوص آماده دریافت و بررسی دیدگاهها و نقطه نظرات کارشناسی می باشیم. 

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی