عصر بازار

مدیر عامل بانک توسعه تعاون:

اتحادیه های شرکت های تعاونی می توانند از بانک توسعه تعاون خط اعتباری دریافت نمایند

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: اتحادیه های شرکت های تعاونی می توانند با ایجاد اعتبار در بانک توسعه تعاون خط اعتباری اختصاصی جهت تعاونی ها و اعضاء خود دریافت نمایند.

اتحادیه های شرکت های تعاونی می توانند از بانک توسعه تعاون خط اعتباری دریافت نمایند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر محمد علی سهمانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون در نشست مشترک مدیر عامل با اتحادیه شرکت تعاونی آهن کاران و پروفیل سازان با بیان این مطلب افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای این بخش جهت شناسایی نیازها، توقعات و پیشنهادات اتحادیه ها و شرکت های تعاونی تاکنون سلسله نشست های مفیدی را برگزار نموده است تا علاوه بر دریافت نیازهای تخصصی تعاونی ها در بخش های مختلف اقتصادی، به نگرشی کلی در خصوص وضعیت تعاونی های کشور نیز دست یابد تا برنامه و استراتژی های خود را در آن راستا مدیریت نماید.

    سهمانی با اشاره به اینکه ارتباطات را می توان راهگشای بسیاری از مشکلات بیان نمود افزود: برقراری ارتباط موثر و دو طرفه میان ارکان مختلف بخش تعاون سبب ارتقاء، هماهنگی و انسجام بخش تعاون و به دنبال آن تمرکز و دستیابی به اهداف می باشد.

    مدیر عامل بانک توسعه تعاون افزود: علی رغم اینکه سرمایه بانک محدود می باشد اما با همراهی تعاونی ها می توان شرایط را برای حمایت از این بخش سهل تر نمود.

    در ادامه مشهدی عباس مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی آهن کاران و پروفیل سازان ضمن تشریح وضعیت این شرکت تعاونی افزود: در حال حاضر این اتحادیه دارای 194 عضو است که از این میزان 12 هزار کارگاه متعلق به اعضاء تعاونی است و زیر مجموعه این اتحادیه قرار دارند که باتوجه به شرایط بازار بطور حتم دارا بودن خط اعتباری یکی از نیازهای اصلی این تعاونی به شمار می آید.

    وی با اشاره به اینکه تعاونی ها مایل به دریافت خدمات از بانک تخصصی خود می باشند افزود: این اتحادیه از انعقاد تفاهم نامه در خصوص انجام تعامل فی مابین استقبال می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی