عصر بازار

اعضاء تعاونی های کشور مشتریان بالقوه بانک توسعه تعاون هستند

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: در حال حاضر ۳۵ میلیون نفر در کشور عضو تعاونی ها هستند که به عنوان مشتریان بالقوه بانک توسعه تعاون محسوب می شوند.

اعضاء تعاونی های کشور مشتریان بالقوه بانک توسعه تعاون هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در سمینار آموزشی مسئولان حراست استان ها با بیان این مطلب افزود: بانک توسعه تعاون در حال حاضر دارای 5/1 میلیون نفر مشتری است که با توجه به اینکه 35 میلیون از مردم عضو تعاونیها هستند در واقع این جمعیت به عنوان مشتریان بالقوه بانک مطرح هستند و بانک آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به این تعاونی ها اعلام می دارد.

    وی با اشاره به اهمیت و نقش بنگاه های کوچک ، متوسط و تعاونی ها در حوزه های اجتماعی و اقتصادی خاطر نشان کرد: به جرأت می توان نقش تعاونی ها، بنگاه های کوچک و متوسط را در زمینه ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی، مهار بیکاری و رضایت عمومی در جامعه را هم سطح و یا بیشتر از بنگاه ها و کارخانجات تولیدی بزرگ دانست چرا که تعاونی ها به صورت شبکه ای و خرد در لایه های درونی جامعه حضور پیدا می کنند.

    سهمانی با اشاره به اهیمت نقش حراست در جلوگیری از بروز جرایمی شامل، جعل، پولشویی، جرایم حوزه فن آوری وکلاهبرداری افزود: علاوه بر این وظایف دقت، تلاش و مراقبت برای رضایت مشتریان نیز از جمه اولویت های حراست در انجام وظایف خود باشد.

    وی افزود: جلوگیری از هرگونه بد اخلاقی، بی عدالتی و بی توجهی در رفتار با مشتریان و کارمندان از جمله مواردی است که حراست در مورد آن ها باید با هوشیاری و دقت لازم عمل نماید.

    گفتنی است جلسه آموزشی باحضوردرخشنده مدیرکل دفترمرکزی حراست به همراه مشکی مدیر مرکز آموزش و پژوهش ،ایرانی مدیر امور حقوقی و ارجمند مدیر امور منابع انسانی برگزارشد. 

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی